PDA

Ver Versión Completa: Resolto Apoio Baixo Circunstances Que Todo Outros Seguen

techanalyst
12-10-11, 22:14
Enfermo acepta apoia tan moito tempo cando:

1.) NINGÚNS cambios de CÓDIGO ou modificacións a terceiro partido plugins ou vbulletin el
2.) Non imposibilitar plugins

VBulletin, VBSeo e Dragonbyte ten dereitos de deus nos meus foros e eles non algún do encima

vBET
12-10-11, 22:16
Foi xa dito - si. Seremos felices de axudarche/axudarte :)

techanalyst
12-10-11, 22:17
Sen facer CALQUERA CAMBIOS de CÓDIGO, ou CAMBIOS de OPCIÓN a calquera ther plugin correndo

vBET
13-10-11, 00:28
Sen facer CALQUERA CAMBIOS de CÓDIGO, ou CAMBIOS de OPCIÓN a calquera ther plugin correndo

EXACTAMENTE! Xa escribímolo a ti #varios tempo. E xusto tirou o voso último correo aquí - compracer non repite as vosas mensaxes sobre e sobre outra vez - é considerado SPAM e será tirado. Ningún sentido para virar en círculo.

Tan foi xa moitos cronometra confirmados que nós feito NINGÚN CÓDIGO ou CAMBIOS de OPCIÓN a e outro plugins correndo. Tamén nós DISSABLE NADA. Tan quixo.

Así que compracer o parón que fai escusas e deixado nos dentro - realmente dubido que o asunto realmente existe nin quere ha vBET funcional no voso foro. Isto é escrito sen calquera intención de ataque persoal - xusto quero dicirche/dicirte que na miña impresión parece non nos queres alí (e sabe que deixa persoa de apoio no voso foro - escribiu o ti - tamén podería sempre acceso provisional posto ou foro de proba con usuarios data tirado se hai calquera cousa crucial mais é non - escribiu que apoio para diferente mods ten acceso ao voso foro). Tan en real satiation persoalmente vaga o que é a razón de tal behavior? E tan as posibilidades pensan que o asunto podería ser inventado (non realmente existe) xusto para ter razón para berrar para refund. Ningún ataque persoal - ti realmente berrado para el utilizando casos superiores e te realmente xa escribiu varias declaracións falsas necesitan para tomalo baixo consideración que pode falar aquí non existindo o asunto inventado para forzar refund. Non digo fas isto - xusto quero posto a vosa atención como pode mirar e preguntarche/preguntarte a xusto mostrarnos que o asunto realmente existe e naturalmente deixarnos para axudarche/axudarte en caso se ten asunto con desaparecer cita para resposta.

Tan unha vez outra vez - o WE NON MUDARÁ outro plugins configuración nin código nin imposibilitar calquera cousa. Así que non máis escusas - xusto dicirnos traballa en asunto se realmente existe. Non digo que é non, xusto digo ten dúbidas razoábeis sobre el. Xusto te quero para saber que ten razóns para dubidar aquilo. E compracer nota que serei realmente feliz de axudarche/axudarte e marca vBET traballando correctamente no voso foro se xusto o queres e deixar para el.

É 1:30 en noite no noso país - tan iremos alí máis tarde.

techanalyst
13-10-11, 00:54
De feito quéroo laborábel, Im de feito cazando abaixo outra tradución plugins. Realmente quixen este laborábel, mais sabe para un feito se consegue acceso youll opcións de cambio en vbseo ou vbulletin, o cal é o que eu dont querer. Así que o voso plugin doesnt a traballo lle gosta esperaría, thats unha suposición MOI xusta, doesnt o traballo como "este cliente" querería. Corre abundancia, Photopost Pro, VBTube etc, todo adquirido e marcar libre, todo dragón byte, vbseo, vbulletin etc etc, nunca unha vez ten pediu un refund por que? Porque Traballou como esperou"

Chamou me un scammer? Podería querer preguntar sobre 9 outro plugin os provedores e as persoas que fan traballo de tema, Ive nunca unha vez tivo que pedir un refund, nin fixo algún deles chámame un scammer

Foi considerándoo ata que chamou me un scammer, outra vez insulto un costume e esperarlles para traballar contigo?

Im Non culpando o voso software, Im xusto expondo o voso software isnt dereito para o meu foro, atoparei outras traducións plugin que doesnt requirir isto, e Enfermo xusto considerar isto unha 200$+ lección aprendeu

techanalyst
13-10-11, 01:00
De feito en vez dun refund puxo un vínculo ou aviso por riba de expor os cambios requiriron antes de compra, id bastante saber que a miña 200+ lección axudou alguén máis fóra

Ou

Enfermo manter a licenza e non utilizar o software till "eu o cliente" sabe thats a súa forma dentro mellor para utilizar? E para os tempos posúen o e non utilizalo ti wont o inicio conta os 365 días de actualiza ata que arranca utilizándoo

vBET
14-10-11, 23:06
De feito en vez dun refund puxo un vínculo ou aviso por riba de expor os cambios requiriron antes de compra, id bastante saber que a miña 200+ lección axudou alguén máis fóra

Ou

Enfermo manter a licenza e non utilizar o software till "eu o cliente" sabe thats a súa forma dentro mellor para utilizar? E para os tempos posúen o e non utilizalo ti wont o inicio conta os 365 días de actualiza ata que arranca utilizándoo

Ningún cambio en código é requirido nada para traballar vBET con vBulletin.

vBET
14-10-11, 23:08
...Realmente quixen este laborábel, mais sabe para un feito se consegue acceso youll opcións de cambio en vbseo ou vbulletin, o cal é o que eu dont querer. Así que o voso plugin doesnt a traballo lle gosta esperaría...

Isto é xusto máis que absurdly escusa - sabe o futuro... Tamén sabes os números para lotaría?...

Foi asegurado moitos cronometra que ningunha configuración doutro plugins nin vBulletin será mudado. Isto é xusto outra escusa. Ningún asunto que é escribindo que quere o funcional, cando o que é contra as vosas palabras. Se gostaríache/gostaríate ter vBET traballando no voso foro deixarías para axudarche/axudarte. Mais é non posíbel de axudar cando o asunto é inventado xusto para forzar refund - que perfectamente se desculparía enteiro o voso behavior en caso se é fraude. Neste momento este asunto é considerado fraude tan posíbel e pechado desde ningunha axuda é requirida.

É aquí para axudarche/axudarte co voso asunto se realmente existe :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.9.99