PDA

Ver Versión Completa: / Foros adxunto ó nome de dominio en todo o sitio web

myandy99
20-07-11, 21:11
vBSEO 3,6
vBulletin 3.6.8
vBET 2.3.x
vBSEO sitemap

Instalei a versión gratuíta para un exame e descubrín a tradución funciona moi ben!

Con todo, hai unha cuestión importante en URLs:

O meu sitio é un sitio de redes sociais (xxx.com URL) integrado cun v3.6.8 vBulletin foro (URL xxx.com / foros).

. VBET tras a instalación e os cambios feitos á raíz foro htaccess, podo atopar un problema - unha vez que escoller unha tradución, non podo volver a xxx.com como todos os URLs xxx.com agora se fai xxx.com / foros.

Por exemplo páxina URL xxx.com / index.php? Música = torna-se agora xxx.com / foros / index.php? Page = música e, polo tanto, a parte de redes sociais da web é totalmente roto como todas as URLs son redireccionados para foros vBulletin.

E, a URL do foro, que foi xxx.com / foros, non se fai xxx.com / foros / foros.

Se eu desconecten seguimento URL, problema enriba sería ir, pero a tradución automática tamén para, que non é o que quero.

Eu coloque / foros como parámetro Forum directorio configuración vBET, e seguín as instrucións para cambiar. Htaccess para usuarios vBSEO.

O que eu estou ausente?

vBET
20-07-11, 23:37
Isto pode ser causado pola configuración incorrecta. Ten en conta que o parámetro directorio Foro debe ser usado só cando o foro usa subdirectorio no URL cando se é real subdirectorio (non virtual - por exemplo, feitas por vBSEO). Isto é claramente descrito na descrición do parámetro.

Entón, asegúrese de que ten este dereito. Por favor, baleire o parámetro directorio Foro e comprobar que axuda.

myandy99
21-07-11, 02:51
My URL foro é xxx.com / foros e é por iso que eu engade / foros en vBET directorio Forum configuración.

Eliminar isto non axuda. Despois de retirar iso, a URL para o foro, cando a tradución é seleccionado, pasa a ser xxx.com / cs / foros (cs é unha linguaxe), resultando un enlace roto.

Aquí está o meu htaccess en / directorio raíz foros.:

# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

# RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.xxx\.com
# RewriteRule (.*) http://www.xxx.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.xxx\.com$
RewriteRule ^(.*)$ http://xxx.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?)?)$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

vBET
21-07-11, 13:26
Eu non entendín porque antes desta descrición:

Por exemplo páxina URL xxx.com / index.php? Música = torna-se agora xxx.com / foros / index.php? Page = música e, polo tanto, a parte de redes sociais da web é totalmente roto como todas as URLs son redireccionados para foros vBulletin.

Agora podo entender. É todo OK - só unha versión vBET libres non de apoio á tradución de contido externo - traduce só foro. URL: xxx.com / index.php páxina de música = está fóra do foro para que romper. vBET versión gratuita traduce só o contido do foro. Nada máis.

Versión completa vBET traduce contido fóra foro xerado con vBulletin - podes velo no noso foro. Vexa o contido en:
http://www.vbenterprisetranslator.com/
ou aquí
http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php
e xogar coa tradución.

Se eu non entendo diso - por favor me mande URL exacta da páxina que insiste.
Se entendín dereito -, entón a resposta é: vBET libre non soportan tradución de contido fóra do foro, paga un foro soporta páxinas fóra xerado con motor vBulletin.

PS.
Nas súas regras htaccess para vBET están no lugar incorrecto -. Estas deben ser ANTES regras vBSEO - ningunha outra regra debe ser entre vBET e regras vBSEO.

myandy99
21-07-11, 15:05
Si as miñas regras son regras antes vBSEO.

Vou mercar unha versión comercial. Eu teño desinstalar a versión libre e instalar a versión comercial?

vBET
21-07-11, 20:47
Si - se quere instalar a versión comercial, entón primeiro tes que desinstalar a versión gratuíta - é suficiente para desinstalar-lo CP Admin.

Tamén vale lembrar que as regras. Htaccess vai cambiar.

myandy99
11-08-11, 20:17
Ola eu compras a versión comercial, desinstalar versión gratuita e versión 3.x. comercial instalada Os traballos de tradución, con todo eu teño exactamente os mesmos problemas coa versión gratuíta.

Eu tiven que apagar a URL de seguimento doutra forma se fai URL xxx.com / foros / foros cando navegar.

Ademais, outro problema aínda existe -. Despois da adición de disposicións de URL diante de regras vBSEO no htaccess, vBSEO conexión sitemap está roto. Eu teño páxina non atopada para o meu URL sitemap. Eliminar todas as regras vBET faría sitemap traballo URL de novo, mais este non é certamente unha solución.

Estou falta algo?

vBET
11-08-11, 20:26
Ter sitemap execución regras vBET moverse para local apropiado. Simplemente non instrucións de pousio - na instrución que teña claramente descrito para poñer normas vBET ANTES vbseo.php regras e configurar-lo antes das regras sitemap vez. Tampouco hai que esquecer que ten regras para a versión de pago - un libre ten regras diferentes. Eliminar regras antigas e poñer novas no lugar apropiado + engadir o directorio foro para 2 primeiras regras (tal como descrito nas instrucións). Se aínda non vai funcionar - envíe o contido do arquivo enteiro cambiou htaccess ..

Sobre / foros / foros - o que marcou para Admin CP -> vBET -> Principal -> directorio Foro?

myandy99
11-08-11, 21:14
Grazas ok. Eu resolvín o problema sitemap roto ligazón. Pero o .. / foros / foros problema aínda existe. E, si, eu set / foros en Admin CP -> vBET -> Principal -> Directorio de foros. Sen definir foros en que o campo da tradución nin sequera traballo - que levaría a unha páxina non existente.

myandy99
12-08-11, 00:45
Aquí está a miña actual htaccess en xxx.com / foros raíz.:

# Comentar a seguinte liña (engade "#" no inicio)
# Para desactivar funcións mod_rewrite.
# Nota: aínda que desactivar o hack en
# Panel de control para deixar vBSEO url reescribir.
RewriteEngine On

# Algúns servidores esixen a directiva RewriteBase ser
# Habilitado (eliminar "#" no inicio para activar)
# Teña en conta: cando activado, ten que incluír o camiño
# Para o cartafol raíz vB (ie RewriteBase / foros /)
# RewriteBase /

RewriteBase / foros /

RewriteCond% {HTTP_HOST} ^ www \\. Xxx \\. Con $
RewriteRule ^(.*)$ http://xxx.com/forums/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml | ..? Txt) (\\ gz))? Vbseo_sitemap $ / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / foro / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = foro / / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

Como verás, eu tiña que eliminar
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA] de. Htaccess para facer sitemap de traballo URL. É que o non é correcta! Non me lembro que lin en calquera lugar a súa educación que eu teño que borrar regras vBSEO no arquivo. Htacess facer URL sitemap seguir traballando. Será que isto tinga o meu vBSEO?

vBET
13-08-11, 01:25
Oi Non se lembra eliminar regras vBSEO nas nosas instrucións, porque non está nas nosas instrucións e nunca foi convidado a facelo. Foi instruído a eliminar regras vBET idade (a partir da versión gratuíta) e poñer normas vBET nova (da versión completa) en lugar apropiado. Non ten que eliminar regras vbseo.php. Sentímolo se miña instrucións anteriores non estaba clara.
Tamén eliminar regras vBSEO non pode prexudicar o seu foro, porque as regras son vBET antes vBSEO normas e estas son as mesmas regras (só para arquivos diferentes), así vBSEO regras non son activos de calquera maneira.

Sobre / foros / foros cuestión:
1. Ten mal 2 primeiras regras vBET - establecer alí / foro no canto de / foros - por favor, corrixir esta
2. Se aínda non funciona por favor, comente esta liña no seu arquivo htaccess.:

RewriteBase / foros /
3. Se aínda non o traballo - por favor PM me acceso a información para o seu Admin CP, vBSEO CP, FTP - Vou ver se no lugar.

myandy99
13-08-11, 18:52
Intento o 1 e 2, pero aínda mesmo problema.

E, eu acabo de descubrir que a tradución só funciona na casa foro, non pisa no individual. Só PM'ed-lle a información que necesitas. Grazas

vBET
14-08-11, 12:08
Indo alí agora.

vBET
14-08-11, 12:22
Vostede tiña configuración incorrecta a:
Foro dominio principal - é supoñer para o uso só cando está usando sub-dominios non subcartafoles
Tipo de conexión - non foi alterada para vBSEO

Ademais, tiña apagado seguimento de tradución.

É todo definido apropiadamente e agora parece estar funcionando ben:) Por favor, comprobe e confirme.

myandy99
14-08-11, 17:38
Por desgraza non funciona completamente - o problema foros / foros aínda existe. Por exemplo, despois de ir ao foro e prema nunha tradución, o outro non foro-ligazóns son engadidos unha foros / / neles e rompe todos eles. Por exemplo, agora se fai http://xxx.com/index.php?page=music http://xxx.com/forums/index.php?page=music. Neste caso, aínda páxina principal propio foro ten ligazón mal - torna-se http://xxx.com/forums/forums

E, como dixen antes, enriba / foros / foros problema será ir só se desactivar o control de URL e é por iso que eu desconecten seguimento URL.

vBET
14-08-11, 21:36
Eu vexo estes links. Por favor, só facer as ligazóns absolutos en vez de relativos. Entón hai conxunto http URL completa ... e así por diante. Tamén vale lembrar que vBET é capaz de apoio á tradución para as súas páxinas fóra do foro se eses son xerados usando o motor vBulletin. Terá que integrar eses. Aquí tes como para instrución de apoio á tradución de páxinas fóra do foro: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1546

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1