PDA

Ver Versión Completa: Resolto Disabaling lingua. Htaccess

Simon Lloyd
25-05-11, 12:59
Ola, ao meu. Htaccess dentro do cartafol foro e fóra eu teño a reescribir as regras vbet o inicio do que se parece tanto
RewriteRule ^ / (af? | Cadrados | ar | BE | BG | ca | zh-CN | hr | cs | da | nl | en | et | tl | fi | fr **********.. . A miña lingua foro é inglsh así que eu debería estar removendo "en" para que se parece iso?
RewriteRule ^ / (af? | Cadrados | ar | BE | BG | ca | zh-CN | hr | cs | da | nl | et | tl | fi | fr **********. Se eu eliminar o "en" e podo ver a miña páxina do foro ou páxina de índice fóra do foro noutro idioma say / gl / será o en / / bandeira de traballo para me levar de volta a ve-lo foro na lingua estándar?

Saúdos,
Simon

kamilkurczak
25-05-11, 14:42
Ola,

O seu código de linguaxe principal debe estar no. Htaccess, por suposto bandeira Inglés funcionará sen este código en. Htaccess.

Por que quere borrar este código. Htaccess?

Simon Lloyd
25-05-11, 15:30
Non necesariamente quere borrar, eu estaba comprobando a cantidade de consultas que eu teño cando as cargas meu foro (23!) E notei que estaba usando as táboas de linguaxe i. .... En / short ********** en / medio .. etc, cando en realidade non debe ser a caché de todas as táboas de linguas para min como a miña lingua foro é o inglés, o meu navegador está configurado para inglés e a miña lingua foro é o inglés, entón eu penso que quizais teña algo incorrecto.

Estou tentando reducir meu carga do servidor e consultas.

Saúdos,
Simon

kamilkurczak
25-05-11, 15:52
podes desactivar o sistema de caché para algúns idiomas (inglés, por exemplo) a usar esta opción:
AdminCP-> vBET Cache-> Base de Datos Cache-> persoas con mobilidade detalles caché

Simon Lloyd
25-05-11, 15:58
Ok, grazas:), eu apliquei iso tamén como posta por Michal

Simon Lloyd
25-05-11, 16:07
Kamil, i en desactivado na caché da base de datos e caché de invitado, a continuación, foi limpador de caché (que eu non fago) e ten todos eses erros?
Limpeza de caché do banco
Mesas apurada a: en
Feito. Limpo: 3 táboas nun segundo (3 táboas caché por cada lingua)

Arquivos de limpeza de caché do cliente

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-82-p-3_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-82-p-6_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-13_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-14_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-15_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-16_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-17_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-18_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-22_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-23_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-24_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-27_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-29_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-31_html0.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

********************... Includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39

Warning: unlink ([camiño] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_showgroups_php9.html) [function.unlink]: Ningún tal arquivo ou directorio en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php na liña 39
Arquivos liberado a: en
Feito. Eliminado: 199 arquivos en 2 segundos

Linguaxe limpa 1 (s)
Limpeza rematou
Os que non son todos os erros, eu non podería publicala conxuntamente aquí como o límite de caracteres non permitiría iso e eu non podería mesmo subir un arquivo de texto simple, xa que o seu sistema de fixación non funciona.

kamilkurczak
25-05-11, 18:07
ok,

por favor, comprobe a súa chmod en arquivos dentro do cartafol vbet_guestcache
por favor, lea chmod de vbet_guestcache / gl / cartafol (debe ser 777)

en segundo lugar, por favor, lea (e pegar aquí) situación vbet_guestcache no seu servidor. Verifique que dentro vbet_guestcache / en / arquivos aínda existen ou non (e comprobar chmod dos arquivos dentro - debe ser 777)

Simon Lloyd
25-05-11, 18:56
Todos os ficheiros dentro vbet_guestcache foron chmod 755, pero agora son 777, o arquivo está situado aquí / public_html / forumz / vbet_guestcache e / public_html / forumz / vbet_guestcache / en está baleiro, pero sería como i realizado un caché limpo como o indicado máis arriba.

Son estes agora correcto?

Edit: Na verificación ficheiro vbet_guestcache (ser) eu creo que todo dentro desa carpeta é chmod 644

kamilkurczak
25-05-11, 19:07
Debe feita en chmod 777 para todas as carpetas caché e subdirectorios dentro (use 'chmod 777-R vbet_guestcache').

e proba-lo novo.

en segundo lugar - ten-se: Non existe tal ficheiro ou directorio, así que vou comprobar o camiño do directorio

Simon Lloyd
25-05-11, 19:09
Todas as carpetas e sub vbet_guestcache agora son 777 eu vou pm acceso detalles para que pode ocorrer:)

kamilkurczak
25-05-11, 19:13
grazas, vou comprobar o path directorio o máis axiña posible:)

Simon Lloyd
25-05-11, 19:20
am enviada:)

kamilkurczak
26-05-11, 22:31
Eu comprobe a configuración no AdminCP - everythings bo,
Eu verifiquei os arquivos do teu servidor - tamén é bo.

Eu teño comprobar a súa cachecleaner pero non teño permisos para almacenar en memoria limpo sección

Simon Lloyd
30-05-11, 18:48
Kamil Sentímolo, acabo de ver isto e vai clasificar os permisos (non que eu sabía que non tes permiso) en AdminCP agora

Simon Lloyd
30-05-11, 18:49
Ten todos os permisos agora:)

kamilkurczak
30-05-11, 20:15
grazas, vou tentar atopar algo no seu servidor

kamilkurczak
31-05-11, 21:03
hey Simon.

Eu verifiquei o cartafol caché e permisos de arquivos e todo parece ok.
Eu comproba o seu limpador de caché e eu non podo reproducir este problema no seu AdminCP.

Podes comprobar-lo outra vez e confrim que esta cuestión aínda existen ou non?

Simon Lloyd
31-05-11, 21:10
Vou facer unha limpeza de caché nalgúns momentos e que sabe o resultado

Simon Lloyd
31-05-11, 21:11
Kamil, non existen outras cuestións, thanks:)

Limpeza de caché do banco
O contido mesas a: fr
Mesas apurada a: ms
Mesas apurada a: th
Feito. Limpo: 9 mesas en 0 segundos (3 táboas caché por cada lingua)

Arquivos de limpeza de caché do cliente
Arquivos liberado a: fr
Arquivos liberado a: ms
Arquivos liberado a: th
Feito. Eliminado: 695 arquivos en 6 segundos

Limpos linguaxe 3 (s)
Limpeza rematou

kamilkurczak
31-05-11, 21:13
grazas pola confirmación: emisión) é resolto:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.9.99