PDA

Ver Versión Completa: Problemas PhotoPost

Bill Craytor
22-02-11, 05:15
Estou a ter problemas para instalar VBet para traballar con PhotoPost. Intento seguir instrucións noutros lugares sen éxito.

Teño as recentes transferencias de vBulletin e pos Foto vBulletin se instala en

/ Home / .... / public_html

PhotoPost está instalado en / home / .... / public_html / PhotoPost

Esta é tamén unha photopost.xxxx.yyy

Eu por favor copie o estilo de vBulletin para PhotoPost ea
bandeiras traducións aparecen alí. Pero cando premo nunha bandeira, salta ao seu principal foro co principal foro traducido. Cando volver ao PhotoPost foro non é traducida. Este tamén é un problema se eu premer en calquera sub-foros de PhotoPost.

Alguén pode axudar?

kamilkurczak
22-02-11, 12:20
Por favor, pegue aquí unha URL para integrar as instrucións que fai.

bcraytor
26-02-11, 01:01
ValuationEngineer.com / Anuncios ValuationEngineer.com / revisión e ValuationEngineer.com / PhotoPost

kamilkurczak
22-04-11, 09:54
Ola, por favor, se pode confirmar que esta cuestión aínda está no seu foro (precisa da nosa axuda aínda?)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.9.99