PDA

Ver Versión Completa: Resolto Warning: require_once vbenterprisetranslator_cachecleaner.php

StarBuG
02-12-10, 16:38

Warning: require_once(/usr/path/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /usr/path/CORRECT ADMIN CP FOLDER/misc.php(2067) : eval()'d code on line 9

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/usr/path/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php/') in /usr/path/CORRECT ADMIN CP FOLDER/misc.php(2067) : eval()'d code on line 9

Ola

Este erro prodúcese cando clic no limpador de caché.
Este probablemente débese a que en algún lugar non tomar
nome do cartafol cambiou AdminCP de config.php en conta

Só unha suxestión;)

mateuszr
11-12-10, 10:01
Hai unha sección no config.php chamado 'PATH a paneis de control Admin & moderado "e aquí están as opcións:

$config['Misc']['admincpdir'] = 'admincp';
$config['Misc']['modcpdir'] = 'modcp';
Modificacións deses que axudar, pero nós imos investiga-lo con precisión, se hai outra cousa, o que podería causar o erro descrito anteriormente.

mateuszr
13-12-10, 11:37
Podes confirmar, que o erro aínda ocorre?

chick
31-12-10, 15:22
Desculpem a resposta tardía **********.. Si por suposto que eu fixen iso ou eu non podía entrar no meu panel de administración.

Podería ser que o meu index.php é redirixido (vBSEO) para bfdiscussion (non só renomeado redirixido)

E agora?

Eu coloque unha ligazón a este fío para que non esqueza de ver a súa resposta.

kamilkurczak
10-01-11, 13:38
hmm, eu aínda estou intentando reproducir-lo. pode describir iso que eu debería facer eo que eu debería cambiar?

kamilkurczak
20-01-11, 09:07
Ola,
Eu teño unha solución para vostede.

1. ir a AdminCP-> Extensións e Products-> Administrar Productos->
2. no produto vBET atopar plugins admin_maintenance
3. en atopar este plugin:

require_once(DIR. '/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
4. e substituír por:

require_once(DIR. '/'.$vbulletin->config['Misc']['admincpdir'].'/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
5. gardar Extensión
6. proba-lo.

Resolto, será incluído na próxima relase.
Grazas por esta información:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.9.2