PDA

Ver Versión Completa: Resolto $ Localización vbenterprisetranslatorflagsdropdown

MicroHellas
14-11-10, 06:49
Ola,

$ Vbenterprisetranslatorflagsdropdown está a traballar só en navbar? Por qué non podo facelo funcionar no bar pé como substituto vB droplist lingua nativa?

Maria

mateuszr
15-11-10, 09:42
Ola:)

Tentou opción 'Custom' no Admin CP-> VBET-> Bandeiras e, de acordo coa descrición:

Se definir Custom, entón ten que definir lugar flags man engadindo $ vbenterprisetranslatorflagsdropdown para local apropiado no template navbar.
poñer modificacións axeitadas no template navbar no Xestor de Estilos?

MicroHellas
16-11-10, 08:39
Ola:)

Tentou opción 'Custom' no Admin CP-> VBET-> Bandeiras e, de acordo coa descrición:

poñer modificacións axeitadas no template navbar no Xestor de Estilos?

Como miñas preguntas di "O único lugar que eu poida engadir lo é o NavBar"? Nas obras NavBar. Eu sei diso. Pero quero poñelo na barra de rodapé, onde vBullatin realmente ten o droplist para o idioma dispoñible. doesnt vBulletin ten na barra de localización: cool:

mateuszr
16-11-10, 12:30
Sentímolo, non leu con atención:)
Hm .. En fin, realmente non obterse .. Eu visitei o foro ten que droplist na barra de rodapé e traducións ollar ben con 25 linguas que marcou

mateuszr
18-11-10, 10:27
Sen resposta por algún tempo, entón eu creo que o segmento está resolto por agora.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.9.99