PDA

Ver Versión Completa: Resolto cuestión vBSEO



Taurus
27-08-10, 17:58
Ben, iso é xenial. VBSEO porque non soporta VBET eles non van me dar apoio. Agora eu me sento a cuestión sobre permalinks só mostrando sobre os 2 primeiros posts. Realmente espero que vostedes poidan me axudar con iso.

kamilkurczak
29-08-10, 15:59
ok, Taurus vou tentar axudar con este problema.
podo usar o mesmo usuario e contrasinal para o seu AdminCP como antes?

kamilkurczak
30-08-10, 08:58
Ola,
pode explicar mellor esta cuestión? porque se eu ir a esta web:
[News] Mozilla para comezar a auto-actualizacións para o Firefox 4 - CreativX (http://creativx.net/forums/news/17093-mozilla-start-auto-updates-firefox-4-a.html)
e tratar de prema aquí: # 9 que facer unha ligazón con permalink:
[News] Mozilla para comezar a auto-actualizacións para o Firefox 4 - CreativX (http://creativx.net/forums/news/17093-mozilla-start-auto-updates-firefox-4-a.html # post111838)
se eu traducir a páxina para pl:
[News] Mozilla, Aby rozpocząć automatyczne aktualizacje dla programu Firefox 4 - CreativX
e facer permalink por exemplo: # 4 - aínda facer unha ligazón co permalink:
[News] Mozilla, Aby rozpoczÄ ... A ‡ automatyczne aktualizacje dla programu Firefox 4 - CreativX

vBET e vBSEO están habilitados

Taurus
30-08-10, 12:22
O único xeito de facelo funcionar foi para min cambiar as cifras de post-real co permalinks. Por iso, é basicamente a traballar agora.

kamilkurczak
30-08-10, 14:20
ok entón eu marcar este tema como resolto

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations