PDA

Ver Versión Completa: Resolto CMS páxina - opción para desactivar a visualización de bandeiras de tradución



brubros
22-08-10, 19:06
Comecei a usar o and BBCode artigos onde eu sei a tradución automática, sen intervención humana é suficiente. Estou anexando o artigo enteiro con vBET BBCode. Eu amo o recurso! A exhibición das bandeiras tradución da lista de artigos e dispoñibilidade do texto orixinal son perfectos con todo a exhibición das bandeiras e frecha o "desplegable 'na visión de páxina principal do CMS contido (.../ /) toma moito espazo para os meus propósitos. Eu preferiría ter a [lang] códigos ignorados cando aparece na primeira páxina. Quizais unha configuración global en vbet panel de control?

Por favor, desculpe-me se esta petición de recurso xa pode facer por alguén máis.

vBET
24-08-10, 05:38
Por favor, vexa en opcións (Admin CP -> vBET -> Misc):
- Amosar texto orixinal para o usuario
- Amosar texto orixinal para invitados

Pode configurar alí que quere dar a coñecer o texto orixinal (e como) ou non. É iso é o que quere dicir?

brubros
28-08-10, 03:37
Si Esa é a solución. Sentímolo eu perdín!

kamilkurczak
28-08-10, 13:18
Grazas pola confirmación. Vou mover este fío para solución de problemas

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1