PDA

Ver Versión Completa: Resolto VBET deixou de funcionar tras a 3.8.6 PL1



hmspain
19-08-10, 18:50
Gustaríame ter máis información de diagnóstico para ofrecer. VBET simplemente deixou de funcionar :-).

Se fai clic nunha das bandeiras, nada acontece. Se fai clic na bandeira de novo, obtense:

Non atopado

A URL solicitada / vBulletin / vbet_flag / vBulletin / showthread.php non se atopou neste servidor.

---

Nós actualizado á última VBET 3.3.6, pero o mesmo comportamento.

Algunha idea?

kamilkurczak
20-08-10, 08:00
Grazas por esta nota. Agora hai que actualizar os nosos vB, proba-lo e corrixir.

hmspain
20-08-10, 16:05
Grazas por esta nota. Agora hai que actualizar os nosos vB, proba-lo e corrixir.

Tería acceso aos meus sistema de axuda?

kamilkurczak
20-08-10, 17:01
o noso principal foro está a traballar neste pl1 vB. Pode reproducir este problema aquí?
antes de actualizar a versión pl1 vBET traballou normal?

hmspain
20-08-10, 19:23
Eu sospeito que foi algo que fixemos; VBET estaba funcionando ben ata que o meu xefe decidiu probalo ;-).

A miña taxa de adopción polo usuario é moi baixa (por desgraza), entón eu non teño un cordón ben no exacto momento en que deixou de funcionar, desculpe.

A última gran cambio para o sistema era 3.8.6 PL1 entón eu penso que pode causar o problema.

O foro funciona perfectamente, como se esperaba. Eu dubido que pode atopar o problema, sen entrar no meu sistema.

kamilkurczak
23-08-10, 13:39
vBET non funciona?
Podes pegar aquí o seu. Htaccess?

hmspain
23-08-10, 15:52
Nós non temos un arquivo htaccess;. Todo o acceso é a través dun sistema de autenticación local designado usuario / contrasinal.

vBET
23-08-10, 17:30
Olá Lembro Xa tiña ese problema dunha vez (que describiu por correo electrónico). É porque global_complete non é executado en vBET.

Ten algunhas especiais - o seu propio mod instalado, que está a usar global_complete ea execución para futuro. Entón, el para vBET e non permiten a traducir. Solución é atopar ese mod o seu e do seu plugin para o gancho global_complete e orde de execución cambiar para maior que 1000 (vBET usa 1000) - mod para yous ha executar a última e logo pode deter a execución. Facelo só para o seu propio plugin - non para outros. Teña en conta que sobre iso no futuro:)

Por favor, diga que iso axuda.

hmspain
23-08-10, 17:48
Argh, está absolutamente seguro! Eu mudei a orde de execución dos nosos add-in para 1001 e VBET agora funciona perfectamente.

Arrepentido de perder o seu tempo! Eu fixen extensas notas na área de administración vBulletin (bo lugar para documentar estas cousas).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1