PDA

Ver Versión Completa: Xa feito Caché de invitado a todas as linguas



meto
19-08-10, 02:07
É un erro ou unha característica - eu desactivado caché para o 90% das linguas, pero ommits caché de hóspedes que. Na miña mente non debe haber axustes independentes para cache e cache db convidado.

kamilkurczak
19-08-10, 11:14
Hai opcións separadas. Se non vai a almacenar en caché unha linguaxe para clientes ten que desactivar esa bandeira. Vou mover este fío para Solicitudes de recursos

vBET
21-08-10, 16:36
É un erro ou unha característica - eu desactivado caché para o 90% das linguas, pero ommits caché de hóspedes que. Na miña mente non debe haber axustes independentes para cache e cache db convidado.

Por favor, tome algunha corrección aquí. Desactivando bandeira vai desactivar o soporte de tradución para este idioma. Esta opción non desactiva caché de invitados para a linguaxe, pero o apoio ao idioma enteiro.

E está certo - cache hóspedes non soporta incapacitante para a linguaxe específica. Estas opcións son soamente con caché de base de datos neste momento.

A súa proposición para crear configuracións separadas para dispoñibilidade de caché dos hóspedes para idiomas específicos son aceptadas:)

meto
07-09-10, 21:34
Podes por favor versión nova con esas características? O meu vbet_guestcache creceu en foros algúns con máis de 2GB (mesmo coa limpeza). Gustaríame caché de 2-3 linguas que levaría uns 90% dese número.

A todos os usuarios interesados: Luns-me sobre iso, por favor!

brubros
15-09-10, 21:10
Eu estou de acordo. Eu só tiña que actualizar o meu servidor virtual por mor de problemas o tamaño do arquivo e non era barato. Entón eu só quero o meu voto para esta función.

Quere tamén de manter o meu voto antes por vBET totalmente de apoio á tradución de saúdo usuario de saída novo e mensaxes semellantes ;-)

vBET
16-09-10, 15:45
Ola:) Opcións para traducido a na caché do cliente será definitevly incluído o próximo lanzamento.

Saúdo novo usuario - depende das posibilidades de conectar alí. O mesmo acontece con algúns garras que permitirá ou non.

kamilkurczak
12-01-11, 16:02
Ola,

Feito - se incluirá na próxima relase:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET Translator 4.10.1