PDA

Ver Versión Completa: Resolto Use Cache Full File para os hóspedes (BETA!)



tsak76
29-07-10, 06:21
cando este está en liña invitados non pode escoller o estilo: p

kamilkurczak
29-07-10, 14:50
ok, confirmou.
Eu reproducir-la no meu foro de proba. Agora imos traballar nunha solución. Imos tentar resolve-lo.

tsak76
30-07-10, 14:19
calquera corrección para iso? i necesidade de usar esta opción de caché en vez do db

vBET
30-07-10, 21:13
Si El xa está resolto e se incluirá na próxima versión. Para rápida corrección:
1. Editar o ficheiro / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php
2. Buscar:

return DIR.'/'.VBET_GUEST_CACHE_DIR.'/'.($_REQUEST['language'] ? $_REQUEST['language'] : $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage']).'/'.$filename.'.html';
3. Substituír por:

return DIR.'/'.VBET_GUEST_CACHE_DIR.'/'.($_REQUEST['language'] ? $_REQUEST['language'] : $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage']).'/'.$filename.$vbulletin->userinfo['styleid'].'.html';
4. (Opcional pero recomendado) Eliminar directorio de caché todo convidado e copia-lo novo a partir do paquete vBET (lembre-se uns privilexios) - estamos cambiando convencións arquivos nome (styleid incluídas) para arquivos antigos non se empregan de novo e vai ser só da cintura do espazo. Teña en conta que preto lanzamento terá automática limpa arquivos antigos incluídos.

tsak76
30-07-10, 23:08
ok, pero non debe almacenar en caché o estándar foro lang ou non?

tsak76
30-07-10, 23:14
oops i só ver un erro na tradución pos páxinas mostra que foi escrito en 1903 lol 1903/06/10, 16:02 na miña def lang mostra 03-06-10, 16:02

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations