PDA

Ver Versión Completa: Cal versión do vBET para vB 3.6.8 e vBSEO 3,3?



myandy99
21-07-10, 19:16
Ola, eu son novo a esta comunidade e moi interesado neste produto.

Alguén por favor me pode dicir o seguinte:

1. Cal é a versión vBET soporta vBulletin 3.6.8 e vBSEO 3,3?
2. Cal é a diferenza entre vBET versión gratuita ea versión non-libre?

Moitas grazas!

vBET
22-07-10, 07:40
Olá Oficialmente vBET soporta vB3.8 ou 4.0 e última versión de vBSEO.

Aínda temos clientes utilizando vBET en vBulletin 3.6.x - funciona ben. Hai só un problema relacionado coa vBulletin erro e que é por iso que non son capaces de resolve-lo (equipo vBulletin precisa corrixir os seus erros). Este problema é con tradución de páxinas de arquivos e só para foros (Páxina arquivo principal e páxinas de arquivos temas traduce ben).

O cliente que estou escribindo non está a usar vBSEO. Entón me desculpe, pero eu non te podo dicir como vBET será exactamente traballar con versións antigas. De calquera xeito - pode comezar a probar unha versión de balde no seu foro. E se el vai ser OK, entón podes ir con un libre, ou mercar un pago se quere ter traducións moito máis rápido e apoio da comunidade multilingüe:)

myandy99
20-07-11, 05:43
Eu tiña soster o meu plan de probas vBET como vBSEO afirma que non apoia-lo e que podería ser (ou sería) vBET usando problemática con vBSEO.

En calquera caso hoxe resolvín probar o que dixo (que dixo que ía traballar con vBSEO) entón eu instalar a versión gratuita de un exame e descubrín a tradución funciona moi ben!

Con todo, hai unha cuestión importante en URLs:

O meu sitio é un sitio de redes sociais (xxx.com URL) integrado cun v3.6.8 vBulletin foro (URL xxx.com / foros).

. VBET tras a instalación e os cambios feitos á raíz foro htaccess, podo atopar un problema - unha vez escollín unha tradución, non podo volver a xxx.com como todos os URLs xxx.com agora se fai xxx.com / foros.

Por exemplo páxina URL xxx.com / index.php? Música = torna-se agora xxx.com / foros / index.php? Page = música e, polo tanto, a parte de redes sociais da web é totalmente roto como todas as URLs son redireccionados para foros vBulletin.

Algunha idea de como solucionar isto?

Eu certamente adquirir este produto se isto pode ser resolto.

myandy99
20-07-11, 06:09
Parece que, desconectando seguimento URL na configuración vBET podo resolver o problema URL. Pero a tradución sería deixar de traballar na forma na que o fixo. Agora o que clic en liña, el exhibe o inglés estándar, en vez do idioma previamente escollido, e para cada páxina vou ter que facer clic na bandeira de idiomas para traducir-lo. Isto non é desexable.

Gustaríame que a URL de seguimento para traballar sen romper o meu URL.

vBET
20-07-11, 16:26
Oi

Esta non é a sección para as cuestións. Se ten problemas coa versión libre, entón por favor escriba en: Free Version vBET2.3.x - vBulletin Tradutor Enterprise (vBET) (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/free-version-vbet2-3-x/)

Moi probablemente ten configuración incorrecta ou. Htaccess regras (confía vostede Hare valor axeitado para o parámetro directorio Forum).

basketmen
22-07-11, 06:45
Ola myandy99, eu estou usando VB 3.6.x tamén, e vBSEO 3.5, versión de pago vbet funciona ben case un ano instalado, comproba meus posts antes de

da súa descrición o seu problema debe ser htaccess, eu teño iso tamén antes e pagando só Michał, a integración / instalación taxa de 30 dólares para facer vbet funcionando ben e integrado con outro guión / mod

só deixe que os pro instala-lo para ti

vBET
22-07-11, 11:38
A súa pregunta é por que a versión gratuíta non de apoio á tradución fóra do foro. Texto completo pode traducir páxinas fóra do foro, que son xerados con motor vBulletin.

Este é o segmento para o problema:

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1