PDA

Ver Versión Completa: Resolto VBulletin páxina 404 ten erros de visualización - erro grave



Snake
14-07-10, 18:13
Atópase un novo erro, basicamente con vbet habilitado a páxina 404 vBulletin perde todo o css e formato.

El fai iso neste foro tamén;

Gustaríame moito dunha solución rápida para iso, fai o meu foro quedar mal.

Grazas.

kamilkurczak
15-07-10, 13:48
ok, confirmou .. este é un erro vBET. i vai reparalos lo.

kamilkurczak
15-07-10, 16:30
Eu atopei o código con erro. iso é o gancho global_start en vBET ficheiro php.
Notei a parte do código onde é o erro. Agora eu estou a traballar en solución.

Snake
19-07-10, 23:09
Unha gran noticia, cando pensas que vai ter unha corrección?

vBET
20-07-10, 21:39
Ola:) Ten en conta que estou de volta - e eu vou tratar con esta cuestión. Eu teño algúns problemas nas miñas costas, pero vai seguro-lo o máis cedo posíbel. Non podo dicir exactamente cando, pero síntase libre para chutar-me se eu non vou che responder en 2 días)

Snake
20-07-10, 21:42
grazas ok. :)

vBET
22-07-10, 07:22
Sinalización e serán incluídas na seguinte versión. Para solución rápida por favor:
1. Editar / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Buscar:


$threadrow = verify_id('thread', $_GET['t'], 1, 1);
$threadurl = $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir'].'/'.vbseo_thread_url_row($threadrow, $_GET['page'] ? $_GET['page'] : 1);
if ($threadrow && $threadurl != $_SERVER['VBSEO_URI']) {
exec_header_redirect($threadurl);
}

3. Substituír por:


$threadrow = verify_id('thread', $_GET['t'], false, 1);
if ($threadrow) {
$threadurl = $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir'].'/'.vbseo_thread_url_row($threadrow, $_GET['page'] ? $_GET['page'] : 1);
if ($threadrow && $threadurl != $_SERVER['VBSEO_URI']) {
exec_header_redirect($threadurl);
}
}

Snake
22-07-10, 09:04
Non funciona, é só incorporarse páxina en branco no meu foro.

kamilkurczak
22-07-10, 09:30
ok, o código é editado, agora o código está funcionando ben.
Eu apaguei esta parte:

$_SERVER['VBSEO_URI']);

el cometeu un erro php

Snake
22-07-10, 10:02
Parece ser bo, grazas.

vBET
22-07-10, 14:29
Si - desculpe. Que formaba parte do rexistro que non foi eliminado por addident. Grazas Kamil para a corrección:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1