PDA

Ver Versión Completa: vBET 4.2.3 remarcado



vBET
30-06-10, 07:29
Ola todo.

Debido a algúns solicitudes de recurso adicional que temos para cambiar a data de lanzamento 4.2.3. Nós estabamos preparando o para a próxima semana e podería ser lanzado como é agora. Aínda temos un valioso feedback sobre posibles melloras na caché de ficheiros completo para persoas con mobilidade función, tales como: desconectar para páxinas normal, zip contido almacenado no disco, tarefa programada Clearing arquivos antigos doer.

Nós decidimos que será mellor para liberar 4.2.3 coas modificacións incluídas. Polo tanto, non será capaz de entrega-lo a primeira semana de xullo. Desculpe as molestias, pero este reagendar dará solución mellor para os nosos usuarios vB4:)

Kolbi
30-06-10, 08:47
Ola, eu creo que non é problema. Ansioso para a próxima versión! VLT saúdo. as estatísticas, que a tradución é usada e cantas veces?

vBET
30-06-10, 09:52
Non pretende engadir datos estatísticos, a próxima versión.

bhanuprasad1981
30-06-10, 18:48
esperanza de obter as mans sobre el en breve;)

linuxtuts
02-07-10, 02:08
VBet boa nova! Grazas, porque os meus erros na tradución dos artigos volveu despois da actualización por algún motivo.

Grazas,

vBET
02-07-10, 22:26
VBet boa nova! Grazas, porque os meus erros na tradución dos artigos volveu despois da actualización por algún motivo.

Grazas,

Sentímolo, pero eu non entendo esa mensaxe. Está feliz, ou se ten algún erro tras a actualización? E como pode actualizar a 4.2.3, se aínda non existe? É a súa información é realmente sobre a 4.2.3?

linuxtuts
07-07-10, 05:13
Non, eu estaba falando sobre o meu actualización á versión vBulletin mate pl1 4.0.4.
"Boas novas", foi o lanzamento ..:)

Grazas,

bhanuprasad1981
20-07-10, 16:55
calquera actualizacións: D

vBET
20-07-10, 19:27
Acaba de volver de vacacións, entón primeiro cómpre xestionar todas as cuestións e, a continuación, programa de actualización:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations