PDA

Ver Versión Completa: Anuncio en diferentes linguas



hotslot
29-04-10, 03:12
Ola, ¿Hai algunha maneira, posiblemente, ter diferentes banners ou enlaces por lugar de pouso da lingua?

Estou recibindo unha morea de novos hits dun país estranxeiro e non hai lingua, pero non poden entender o meu anuncio. Existe algunha maneira de cambiar banners por lugar de pouso de linguaxe no meu sitio?

vBET
29-04-10, 22:05
En primeiro lugar, pode simplemente usar Google Adsense - só pode amosar anuncios appropriatelly de idioma da páxina actual.

Se quere facelo a man tou terá que editar os seus modelos e en lugares onde ten condicións de banner engadir comprobar o que é valor de $ _REQUEST ['language'] - Deste xeito, pode definir banners diferentes para os diferentes traducións.

hotslot
29-04-10, 23:45
Vbet grazas a axuda ata agora ..

Google sentido do anuncio non é unha boa opción para o que anunciamos.

Como se fai para a edición de modelos desta?

Podo ter un exemplo do código ou algo así?

hotslot
30-04-10, 17:19
Podo ter un exemplo do código ou algo así por favor, eu vou tentar descubrir iso.

vBET
01-05-10, 12:16
Podo ter un exemplo do código ou algo así por favor, eu vou tentar descubrir iso.

Esta será mostrado só en páxinas traducidas:


<vb:if condition="$_REQUEST['language']">
THIS IS ONLY ON TRANSLATED SITE
</vb:if>


E o exemplo aquí, se quere separar un idioma:


<vb:if condition="$_REQUEST['language'] == 'pl'">
THIS IS ONLY ON POLISH TRANSLATION
<vb:else />
THIS IS EVERYWHERE ELSE
</vb:if>


E o exemplo aquí, se quere separar varios idiomas:


<vb:if condition="$_REQUEST['language'] == 'pl'">
THIS IS ONLY ON POLISH TRANSLATION
<vb:else if condition="$_REQUEST['language'] == 'ar'" />
THIS IS ONLY ON ARABIC TRANSLATION
<vb:else if condition="$_REQUEST['language'] == 'de'" />
THIS IS ONLY ON GERMAN TRANSLATION
<vb:else />
THIS IS EVERYWHERE ELSE
</vb:if>

StarBuG
15-05-10, 22:26
Grazas home.

Exactamente o que eu estaba a buscar:)

Kolbi
16-05-10, 19:09
Grazas:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1