PDA

Ver Versión Completa: Limpeza de HTML



moman
28-03-10, 02:12
Eu teño sido previamente mediante un plugin en exec. tempo de 65.000 para limpar os comentarios no meu HTML, con todo, non foi tan eficaz como vBSEOs, entón decidín revisar iso.

Eu mudei a condicional que determina a formación de limpeza HTML vBSEO de:


if(VBSEO_CODE_CLEANUP && !isset($_GET['vbseo_nocleanup']) && !$_POST['ajax'] && !$VBSEO_REWRITE_TEXTURLS)

Para:


if(VBSEO_CODE_CLEANUP && !isset($_GET['vbseo_nocleanup']) && !$_POST['ajax'] && !$VBSEO_REWRITE_TEXTURLS && !$_GET['language'])

Este é o seguro de usar, ou vai romper partes do vBET?

vBET
29-03-10, 15:25
É seguro dende que limpar só para as páxinas traducido.

brubros
08-06-10, 21:54
Entón, que tamén significa que a definición vBSEO de "Limpeza de HTML" para yes é seguro para definir como iso non afectará páxinas traducidas?

vBSEO configuración admin ...
Código de limpeza HTML?
Seleccione 'Yes' para eliminar carácteres innecesarios en branco e comentarios HTML código das páxinas do seu foro. Isto aumenta a relación (de contidos para Code) C2C e reduce os tamaños de páxina, obtendo un aumento de rendemento líquido e redución de ancho de banda necesaria.
NOTA: Se os comentarios (ou etiquetas HTML) dentro das súas páxinas non están pechadas correctamente coas súas tags de fin correspondente, entón esta opción pode causar as súas páxinas para mostrar de forma incorrecta. Asegúrese de que os seus modelos conteñen erros etiquetas HTML e código.

vBET
09-06-10, 11:52
Depende cando isto ocorre. Se funciona despois de plugin para vBET gancho global_complete, entón non hai problema. Se funciona antes - así que solta información sobre o que non debe ser traducido e obter resultados errados.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1