PDA

Ver Versión Completa: Como podo estar seguro de que os novos usuarios que vendo a súa lingua nativa?



brubros
26-03-10, 20:22
Eu estou utilizando palabras clave e Google AdWords campaña dirixida a China. Un día de probas, recibín un pouco máis de 300 logros da campaña, pero experimentou unha taxa de rexeitamento do 80% (por cento das persoas que gastaron menos que uns segundos no sitio web antes de saír). A alta taxa de rexeitamento pode ser debido a calquera número de cuestións diferentes (páxina de destino debe ser mellorado, o contido da propaganda debe ser modificada, etc), pero a primeira cuestión que necesita para explorar é ou non os novos visitantes están vendo meu sitio no seu nativo chinés. Ten unha suxestión sobre como podo determinar que unha lingua visitante non rexistrado en realidade vese cando primeira terra no meu sitio? Podo ollar para rexistros do servidor e ver as páxinas como http:// **********/ lang = cn foron xerados, por exemplo? Ou hai un método máis fácil? Iso me vai axudar a decidir a mellor forma de definir a estratexia de detección de idioma de tradución, así como na configuración vBET. Moitas grazas!

tavenger5
26-03-10, 21:04
Se os usuarios están indo para a URL traducida, entón eles deben estar vendo a tradución. Teño notado unha maior taxa de rexeitamento de tráfico de chineses e xaponeses en xeral. Isto pode ser en parte porque a tradución de Google non é tan boa como algúns idiomas e os visitantes poden contar.

brubros
26-03-10, 21:37
Se os usuarios están indo para a URL traducida ...

En primeiro lugar, grazas por insight importante sobre a súa experiencia co tráfico de China e do Xapón Que poderían explicar unha gran - e salva-me algunhas dores de cabeza con antelación!

Segundo, por favor, teña paciencia comigo (newbie e "membro junior" e todo), pero a URL que eu uso é o dominio primario e non calquera URL específica de linguaxe. Eu non estou seguro se eu mesmo sabería como facelo (www.domain.com/lang=cn?). Quedei coa impresión de que vBET deduce mellor xeito posible a lingua local do usuario "automaticamente" (que é o que eu estou apostando cando ligazón dun anuncio de AdWords agora, pero quero comprobar) ou leva o usuario rexistrado preferencia perfil de linguaxe, se existe (o método definitivo).

Quizais este sexa só solicitar un recurso para unha capacidade de informe que informa-me que a xente X visitou o lugar empregando a linguaxe Y para un determinado período de tempo e de que xeito podo correlacionar tanto tráfico, así como, por separado, desenvolver unha mellor idea do volume de linguaxe lectores que, á súa vez, podería permitir-me para desatravancar a interface das linguaxes raramente / nunca usado polos meus lectores.

Grazas unha vez máis!

tavenger5
26-03-10, 22:09
Eu vexo o que quere dicir - Depende da configuración para "Redireccionar para idioma do usuario". Eu teño o meu set para Forzado, que está baseado na súa configuración de idioma navegadores.

A ver se iso funciona, pode ollar no seu programa de análise para o código do idioma. Eu uso o Google Analytics e vBSEO, polo tanto este proceso é relativamente sinxelo, só procura en contido a / / código. Na análise que tamén pode dividir os usuarios sobre a base do idioma e orixe.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations