PDA

Ver Versión Completa: Resolto Quieto incapaz de conseguir isto para traballar.



The Slug
01-07-17, 01:14
Sinto molestarte..

Pero eu non podo chegar a este traballo.

Lin as instrucións de instalación e ter engadido toda a API, excepto Google.
Cando eu premer en calquera das bandeiras que recibo:

PHP Aviso: preg_replace (): O modificador / e xa non está soportada, en vez diso usar preg_replace_callback en .... / inclúe / vbenterprisetranslator_functions.php na liña 554

PHP Aviso: preg_replace (): O modificador / e xa non está soportada, en vez diso usar preg_replace_callback en .... / inclúe / vbenterprisetranslator_functions.php na liña 324

Ou eu vou conseguir isto:

múltiples opcións

O nome do documento que solicitou (/Forum/Forum/search.php) non se pode atopar no servidor. Con todo, atopamos documentos con nomes semellantes ao que solicite.
documentos dispoñibles:

/Forum/forum.php/search.php?searchid=430182&language=hr (nome base común)
Por favor, considere informar o propietario da páxina de referencia sobre o enlace roto.


Meu foro está nunha carpeta separada chamada Iphone nas súas instrucións no panel de control en "directorio Forum" Teño / Forum

Algunha idea? : Confuso:

Grazas

vBET
16-07-17, 11:54
Cando escrito en fío diferente, o asunto é solucionado en #o voso server agora :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vB Enterprise Translator 4.10.1