PDA

Ver Versión Completa: Como obter as bandeiras Traducións en ibproarcade ???



Mahoni
12-02-15, 18:59
Ola,
Eu teño un problema con vBET. Eu non podo obter os Flags tradución aparece na ibproarcade. Sei que eu podería usar $ vbenterprisetranslatorflags para el. Podería me axudar por favor e deixe-me saber hwere exactamente eu teño que poñelo? Eu xa intentou no modelo Arcade só diante de $ navbar e el simplemente don`t aparecer. Calquera axuda con iso sería fantástico. Eu preciso ter seguro de que el tamén funciona no Arcade antes de comprar a versión Pro.

Regards

Marcin Kalak
13-02-15, 11:10
Se tes un vB 2.3.13 para colocar unha bandeira en calquera lugar, entón tes que definir AdminCP-> vBET-> FLAG-> Bandeiras Place to personalizado e poñer no template unha frase: $ vbenterprisetranslatorflags.

Mahoni
13-02-15, 12:32
Grazas pola resposta. Teño que poñelas só para o modelo vBulletin ou tamén na pel ibproarcade? Podería aconsellar-me máis específica, por favor? Onde exactamente eu teño que poñer a frase?

Gracias por adiantado

Marcin Kalak
14-02-15, 10:36
Ten que ser colocadas no molde que é visible e é no corpo.
Por exemplo, pode pór isto en primeira liña do modelo navbar en AdminCP-> Style Manager-> Editar ESTÊNCEIS-> Navegación / Breadcrumb ESTÊNCEIS-> navbar.

Mahoni
14-02-15, 14:45
Grazas pola súa resposta. Si eu fi-lo para o lugar Template Navbar. E móstrase en todas as partes, pero non no Portal vbandvanced e (máis importante) no meu ibproarcade. Cando clic na miña Arcade dentro do meu instalación vBulletin. a continuación, as bandeiras de tradución desaparecer. Eu non sei por que, pero a miña arcade.php ignoran os $ vbenterprisetranslatorflags. Sabe como eu recibín o tradutor para o meu Arcade? Teño visto outros sitios que teñen-lo dentro do Arcade.

Marcin Kalak
18-02-15, 12:40
Por favor envíe-me un PM detalles de acceso ao Admin CP. Vou comprobar o que está a suceder alí :)

Marcin Kalak
02-03-15, 09:27
Ningunha resposta - considerado o asunto é ido. Se non compracer escribir aquí.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET Translator 4.10.1