PDA

Ver Versión Completa: Como funciona - manual sobre o soporte en varios idiomas



vBET
09-10-09, 19:28
Este artigo describe tradución #can automática traballos. Para descrición de Tradución Manual comprace ver aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/foro/vbet4-xeral-discusións/3166-manual-traducións.html
Se queres evitar tradución de parte do texto, ve aquí: Como para facer algún texto non traducido? (Http://www.vbenterprisetranslator.com/foro/vbet4-xeral-discusións/3168-can-marca-algúns-texto-non-traducido.html).

Eu non sei o que está impresionado co soporte en varios idiomas ata agora e espero que vai estar impresionado aínda máis cando descubrir como é doado en uso: D

Primeiro de todo mod soporta idioma por defecto do usuario. El defínese no formulario de inscrición e se pode cambiar o usuario CP. Entón, se o usuario ten definido a súa lingua estándar, el non fai nada ... Só escribe artigos na súa lingua, e vBET coida de todo. Neste caso - cando o usuario definiu idioma por defecto se supón que post enteiro (incluíndo o título) está escrito no seu idioma por defecto. Será configurable en breve, pero no seu momento non é presuposto simple: o usuario ten idioma por defecto definido e é diferente da lingua estándar do foro, entón, cada mensaxe túa é na linguaxe que escolleu como o seu patrón.

Tamén pode crear mensaxes en varios idiomas, no que só partes da mensaxe son en distintos idiomas. Isto é moi doado - todo o que necesitas para facelo poñer un texto escrito en idioma distinto dentro lang BBCode. Leva un parámetro que é o código do idioma. É dicir, se queres escribir algo en polaco, entón o código BBCode se parece isto = lang pl.
Vexa o exemplo enteiro (espazos en BBCode engadido para evitar a avaliación):
[ lang=pl]Przykład tekstu po polsku[ /lang]

Este exemplo (sen espazos no BBCode) lle vai dar tal resultado:
Exemplo de texto en polaco

Hai tamén un BBCode que funciona exactamente como lang BBCode, pero está reservado para as mensaxes só títulos. É o código BBCode langtitle - é usado por vBET para marcar automaticamente mensaxe de usuario que definir o idioma por defecto deles distinto do idioma por defecto do foro. Non se vai empregar a man, e se quere usalo como tal, entón, lembrar de poñer mensaxe enteira dentro lang BBCode usando o código mesma lingua como parámetro no BBCode cabina (se non, algunhas partes de canles RSS traducido non pode ser traducido de forma adecuada , pero as mensaxes serán mostrados apropiadamente).

Desde vBET 3.2.0 tamén se pode usar a detección automática do idioma. Polo tanto, no caso de que se o usuario vai escribir unha mensaxe sen lang BBCode, entón vBET recoñecerá automaticamente cal é a linguaxe desta mensaxe e marca-la adecuadamente. Pode até escoller cando confiar detección automática de idioma e cando a confianza autor da mensaxe:)

rstankiewicz
03-11-09, 17:36
Existe un xeito para actualizar a caché a tradución de Google non é exactamente correcto? Administradores poderán editala o post orixinal, pero poden proporcionar unha mellor tradución humana no lugar do contido do Tradutor Enterprise?

vBET
03-11-09, 22:54
Existe un xeito para actualizar a caché a tradución de Google non é exactamente correcto? Administradores poderán editala o post orixinal, pero poden proporcionar unha mellor tradución humana no lugar do contido do Tradutor Enterprise?

Estabamos a pensar sobre iso (esas traducións poderían ser marcadas para evitar a exclusión de caché), pero por desgraza o Google non permite isto. Acordo coas condicións Google non ten permiso para modificar os resultados das traducións de Google. Entón non podemos engadir tales posiblemente.

Non podemos facer iso, pero estamos pensando en unha mellor integración con frases vBulletin. Non é investigado aínda, pero está na nosa lista TODO, para facer posible o uso de páxinas traducidas frases tamén axeitado. Esta solución non pode tratar con mellores traducións mensaxes, pero só pode manexar o problema con todos os textos vBulletin. Só ten que instalar frases fro algunha linguaxe e iso será feito. Estes son os nosos plans nesta área:)

websnow
08-11-09, 04:58
ขอบคุณ ที่ คุณ vBET ส่ง กระทู้ นี้ มา ให้ อ่าน

ผม ได้ โพ ส ข้อความ นี้ โดย จาก การ เซ็ ต ภาษา เป็น ไทย (por defecto Tailandés) แล้ว ก็ โพ ส

vBET
08-11-09, 05:00
ขอบคุณ ที่ คุณ vBET ส่ง กระทู้ นี้ มา ให้ อ่าน

ผม ได้ โพ ส ข้อความ นี้ โดย จาก การ เซ็ ต ภาษา เป็น ไทย (por defecto Tailandés) แล้ว ก็ โพ ส

Por favor, use lang BBCode ou establecer a súa lingua por defecto no usuario CP - exactamente como descritos nesta guía:)

websnow
08-11-09, 05:05
Grazas membros vBET de ler. Teño posta a mensaxe para definir o idioma a Tailandés (por defecto Tailandés), entón post.

websnow
08-11-09, 05:08
Wow, realmente grande.




wow gran

websnow
08-11-09, 05:19
Ola vBET

Eu teño preguntas

1. Cando configurar o meu defecto para Tailandés e entón eu respondo pos en Tailandés
Tras isto, eu cambiar a linguaxe para Inglés

resultado é aínda vexo o meu post en Tailandés non inglés. debe exhibir Inglés

vBET
08-11-09, 20:54
Wow, realmente grande.

wow gran

Fico feliz que lle gusta:) E - non tes que usar lang bbcode se está escribindo en linguaxe foro. Neste caso, "wow grande" non teñen que estar en lang BBCode - este BBCode é apoiar mensaxes escritas en distintos idiomas que o foro ten.

vBET
08-11-09, 20:55
Ola vBET

Eu teño preguntas

1. Cando configurar o meu defecto para Tailandés e entón eu respondo pos en Tailandés
Tras isto, eu cambiar a linguaxe para Inglés

resultado é aínda vexo o meu post en Tailandés non inglés. debe exhibir Inglés

Basta ollar na súa URL - que está a buscar na páxina traducida:) Só ten que premer bandeira inglés e verás foro enteiro en inglés - incluíndo mensaxes que foi escrita en Tailandés:)

badawidollah
26-03-10, 16:09
Ola foro non soporte para outros idiomas grazas

badawidollah
26-03-10, 16:10
traballar aquí
pero por que non no meu foro

vBET
26-03-10, 22:25
traballar aquí
pero por que non no meu foro

Por favor, sexa con este problema nun só lugar - Resolución de problemas. Vexo que xa abriu tema para esta cuestión alí. Por favor, envíe máis información - vexa a miña resposta alí:)

badawidollah
26-03-10, 23:45
Sentímolo,

i publicou na sección incorrecta

badawidollah
27-03-10, 16:27
linguaxes múltiples traducir a traballar agora

seus preto de google

Bravo
12-08-10, 00:29
Coa esperanza de chegar a este traballo dereito, parece que unha gran característica.

vBet podería me PM?

vBET
12-08-10, 09:19
Se ten calquera problema por favor, abrir novas fíos para iso na sección axeitada.

maxicep
28-09-10, 01:04
unha mostra de escritura,

doriannn
02-03-11, 15:48
Frase de proba

gunwoo2003
29-08-11, 12:36
Por que non aínda, traducir a lingua coreana en Corea, así que o mercado é pequeno, a media **********. Estamos obrigados a ser traducido .... hangul

vBET
29-08-11, 19:44
Por que non aínda, traducir a lingua coreana en Corea, así que o mercado é pequeno, a media **********. Estamos obrigados a ser traducido .... hangul

Traducións coreano son compatibles:) Simplemente Google non recoñece a lingua por sentenza e tivemos que engadir manualmente lang BBCode. Como ve agora - traduce ben:)

AmnoN
31-07-12, 16:13
Can fai manual translitiration traballo? Non atopei explicación en calquera sitio? :Confundido:

vBET
02-08-12, 10:16
Neste momento a tradución manual é aínda en versión de BETA así que non é descrito en foro aínda.

En breve: necesitas para ter apropiado usergroup (configurable).
Entón ves o botón "Habilita Tradución Manual" con bandeiras.
Despois de habilitarte pode editar easilly - rato de movemento xusto cursor sobre o texto e o clic Editan botón que aparecerá.

Tamén compracer ver opcións en Admin CP -> vBET Traducións Manuais

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1