PDA

Ver Versión Completa: Resolto O ficheiro de entrada especificado



schan
20-02-14, 20:46
Ola,

Estou recibindo esta mensaxe cada vez que eu intento ver un foro. Eu usei o htaccess. Que foi subministrado con instrucións de instalación. Estou usando avanzado url agradable do vBulletin. Podo enviar-lle unha copia do meu. Htaccess se queres. Algunha idea por que o reenvío non funciona? Cando desactivar vBET, todo funciona ben. Cando eu uso inglés, todo funciona ben.

Grazas,
-Schan

Marcin Kalak
21-02-14, 13:10
Por favor me enviar unha ligazón a unha páxina onde existe o problema.

schan
24-02-14, 23:57
Isto está en un sitio de proba e está protexido vía htaccess .. Déixeme crear unha conta temporal para ti. Podo AM-lo para ti?

schan
25-02-14, 00:20
Hey Marcin,

Aquí está máis algunha información que eu descubrir. Podo ver temas e mensaxes cando definir "URLs amigables" ao básico. Se se define como avanzado, non funciona. Podes explicar por que? Ademais, despois de eu cambiar o idioma do meu perfil, el me redireccións, pero a lingua non cambia porque o código da lingua en url aínda está alí. Eu penso que as funcións que coidar do presente. Isto é un erro ou eu teño que coidar diso eu mesmo?

Grazas,
-Schan

schan
26-02-14, 10:23
Ola,

Basta comprobar a ver se hai unha actualización.

Grazas,
Schan

Marcin Kalak
26-02-14, 12:16
Eu non podo entrar. Vostede me enviou os datos correctos?

schan
27-02-14, 03:32
Todo funciona agora. Non ten máis para solucionar o problema. Grazas.

Marcin Kalak
27-02-14, 10:46
Fico feliz que resolveu o problema.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1