PDA

Ver Versión Completa: Resolto erro de Facebook



sergarch
19-09-13, 12:37
Ola Outra vez!

Só actualizou a miña licenza a contionue traballo con vBet :D

Despois de que upgrade ao último vBet versión teño un estraño facebook erro.

Polo contrario facebook botón ("gosta", "recomendar") teño esta ligazón de erro:
https://www.facebook.com/plugins/erro/api?Código=100&acción=de mensaxe+ten que+ser+unha+de+os+valores+seguintes%3Un+gostar%2C+recomenda&AQA=de #guiso8ooCrd6d-B4-2

Este erro sucede só en artigos traducidos, fíos, etc.

Na miña default lingua ( ruso) facebook traballos de botón perfectamente.

Por favor, me axude.

Marcin Kalak
20-09-13, 12:35
Por favor, dásme un exemplo concreto do asunto, porque cando probei non ve o asunto.

sergarch
21-09-13, 18:50
Ola Marcin,
Grazas Para o voso responce!

Hei invistigated este essue.

Aquí é un exaple:
Вся жизнь человека за пять минут (Http://www.xpam.org/vídeo/744-vsya-zhizn-cheloveka-za-pyat-minut.html)

1) Se es unregistered membro:


Se estás utilizando default lingua (ruso) podes ver facebook botón (só baixo o nome do tema).
Se mudas default lingua para outras linguas (inglés, etc.) O botón é sinxelo dissapeare.


2) Se es rexistrado membro:


Se estás utilizando default lingua (ruso) podes ver facebook botón (só baixo o nome do tema).
Se mudas default lingua para outras linguas (inglés, etc.) O botón é sinxelo dissapeare, e podes ver ligazón de erro (https://www.facebook.com/plugins/erro/api?Código=100&acción=de mensaxe+ten que+ser+unha+de+os+valores+seguintes%3Un+gostar%2C+recomenda&AQA=de #guiso8ooCrd6d-B4-2)


Pode selo é debido a algunhas colocacións de VBSEO ou algo máis, non sei.

Escriba aquí.

P.S. Compracer rexistro no noso portal e probar este asunto.
Grazas.

Traducións non traballos por agora, debido a límites de API do Microsoft lograron.

Marcin Kalak
23-09-13, 09:59
OK, vexo asunto. Compracer enviarme uns detalles de acceso do PM a Admin CP e FTP. Comprobarei o que está indo en alí :)

sergarch
23-09-13, 16:13
Grazas!
PM enviada.
Pode ser comprobarás este asunto http://www.vbenterprisetranslator.com/foro/vbet4-que informa becho/3663-mesas-doesnt-existir.html Tamén?

;)

Marcin Kalak
24-09-13, 10:08
Rapidamente arranxará para o asunto é:

O ficheiro aberto inclúe/vbenterprisetranslator_funcións_url_seguindo.php
Atopar código:


if (false !== strpos($address, '.css') || 0 === strpos($address, 'javascript:') || $address == '#' || vbet_isURLIgnored($address)) {

Substituílo a código:


if (false !== strpos($address, '.css') || 0 === strpos($address, 'javascript:') || $address == '#' || vbet_isURLIgnored($address) || $address=='like') {


Isto tería que arranxar o asunto. Seremos engadir isto arranxa en liberación próxima.
Estamos traballando no segundo asunto, mais a reparación non pode ser tan rapidamente como este asunto.

sergarch
24-09-13, 11:22
Grazas Para apoio bo excepcional!

O asunto é arranxado agora :)

Marcin Kalak
25-09-13, 09:15
Son feliz podería axudarte.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1