PDA

Ver Versión Completa: Resolto Cuestión sobre a definición de "Idioma por defecto".



moman
24-01-10, 06:37
Cando instalar vBET, eu xa tiña preto de 18.000 usuarios do foro, a maioría dos cales aínda non está definido a súa configuración "lingua estándar" no seu PC do usuario. Non quero esixir iso, pois vai producir moitos noobs tecnoloxía me pregunta por que o sistema non vai deixar los ver temas.

Así, a miña pregunta é esta, o que consulta MySQL debo facer manualmente para actualizar todos os 'non existe' valores para só 'Inglés'?

vBET
24-01-10, 19:30
Primeiro de todo - cando a linguaxe estándar de usuario non está definido, entón vBET asume que o é como a linguaxe estándar do foro. Entón non tes que define-lo en todo:)

Se aínda quere esta é a consulta (NOTA: engadir prefixo da táboa se usalo antes do nome da táboa):


UPDATE user SET vbet_def_lang='en' WHERE vbet_def_lang IS NULL OR vbet_def_lang='';

moman
26-01-10, 08:47
Moitas grazas!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1