PDA

Ver Versión Completa: Resolto Foro problema con, unha vez



moman
22-01-10, 03:45
Desde a actualización a 3.3.0, o fallo é unha vez máis a acontecer: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/248-forum-links-% 3D-fracaso-2.html

A corrección que xurdiu con anterior non funciona: (

moman
22-01-10, 03:47
Isto tamén ocorre con enlaces a nosa galería de fotos do usuario, así que eu temporalmente activado o 'Substituir' Ligazóns Forum ", con enlaces directos para URLs de destino? "A opción no vBSEO temporalmente (isto rompe meu contador de visitas).

vBET
22-01-10, 19:12
Fixo cambios manuais en arquivos e durante a actualización que substitúe-lo volver ao estándar. É por iso que deixou de funcionar.

Sentímolo, pero mentres el non será apoiada oficialmente terá que mantelo manualmente. Entón, só por favor, facer os cambios de novo e ti vai funcionar de novo.

Eu irei para ver conexión máis estreita que está apuntando aproximadamente e vou comprobar posibilidade de apoio a esta na seguinte versión:) vou dar a resposta alí.

Edit:
Vin iso - proba a usar a opción "Ignorar URL 'nas opcións vBET principal - que debe resolver o problema e manter a súa URL decide non Rastrexar por tradución.

moman
22-01-10, 23:54
Grazas I usará a opción. Refiz o cambio manual e non foi eficaz, así que vou manter o ignore opción URLs.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1