PDA

Ver Versión Completa: Resolto Erros en ferramentas de webmasters de Google



tomekgp
18-01-10, 13:14
Eu teño unha sesión VB Seo e usando VB Seo Sitemap Generator.
Tamén obter algúns erros en google.com / webmasters / Sitemaps

1) Erros con indexación, teclee HTTP
Os erros son coma este:
mydomain.pl / el / klany / Categoría cat_title% /%. Erro html
400 10-01-2010
Os erros son en liña en sitios de traducir.

2) erros con indexación, non tipo visitou
Os erros son só con etiquetas e elas coma isto:
mydomain.pl / aire / tag /%% 5B% 5D 23tp /
Erro de redirección 2010/02/01

Por favor, me axudar con esta cuestión.

vBET
18-01-10, 15:42
Grazas pola nota. Imos comprobar iso e tratar con isto. Se nós non será capaz de reproducir-lo do noso lado que porémonos en contacto para máis detalles:)

tomekgp
18-01-10, 17:34
Ok, entón eu estou esperando por unha información.

vBET
22-01-10, 16:51
Ola - estamos a piques de tomar coidado esta cuestión. Podes por favor PM me algúns enlaces exacta que Google ve roto? Por favor, envíe 03/02 exemplos para todo tipo posto de erros. Thanks:)

vBET
08-05-10, 10:27
Non se cobra con, pero resolveu problema semellante noutro servidor para asumir que pode resolver-lo tamén no seu servidor - solución se incluirá na próxima versión (hoxe).

No caso, se os erros aínda aparecen - por favor, aviso nos con este fío, imos reabrir.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1