PDA

Ver Versión Completa: Resolto URLs con? vbetxx adxunto a eles en Google índice



ctrenks
06-04-12, 15:57
Perdón Cando teño uns cantos cuestiona necesito resolto marca tan Enferma un par de seperate peticións. Nisto un estou atopando páxinas indexadas co ?vbet_Fóra de=certo anexado ao urls, e non teño ningunha ligazón que de feito anexa aquilo.

Mesmo o teño no meu foro url onde o seu de feito non fóra de nunca máis.

Ía facer un re-directo de ir desde /?vbetXX A / mais quere facer seguro non hai un xeito mellor.

Grazas,
Chris

r.dziadusz
06-04-12, 20:35
Coud te Compracer mostrarme exacto indexado url con /?vbetXX E tamén 'XX' é lang código?

ctrenks
06-04-12, 22:08
xx Era só ment para significar máis pasado aquilo.. hai non xx lang!



site:www.allfreechips.com/de/

En google a primeira páxina é indexada co ?vbet

ctrenks
10-04-12, 00:43
Pode ves a páxina de foro, phpBB2/ ten ?b\\vbet_Fóra de=certo no índice?

r.dziadusz
10-04-12, 22:54
Sei ther é non xx a lingua só te quere para saber que para mostrarme, e o que necesitei era para ver como esta páxina é exactamente indexou :)
Podería compracer mostrarme el - sei dixéchesme como é crear mais i necesidade de ollar se eu accidentaly havent feito algún typo

m_jankowski
19-06-12, 21:40
Ningunha resposta así que necesito para pechar este fío, se tes máis cuestións con este asunto reabrireino.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1