PDA

Ver Versión Completa: Resolto Google Acceso Simple API



DirtRider
26-03-12, 05:27
Teño que admitir realmente non parezo para ser capaz de entender como o API de Google traballos de historia chave. Parece que é un servizo pago e eu activate a miña información de enunciar. Con todo agora vexo unha área na miña páxina de API do Google que di Acceso de API Sinxelo e el olla algo así.

Chave para navegador apps (con referers)
chave de API: XXXXXde XXXXXde XXXXXde XXXXXXX
Referers: \tCalquera referer deixou
Activado encima: \tMar 25, 2012 6:56 AM
Activado por: \txxxxxx********com \u2013 te
Chave obsoleta: XXXXXde XXXXXde XXXXXde XXXXX
Estado: Activo até Mar 26, 2012 6:56 AM (Isto realmente non entendo como esta data muda todo o tempo)

Así que é isto a chave de API son suposto para ser utilizando con enunciar ou atopo outro algúns colocan máis :confundido:

r.dziadusz
27-03-12, 23:17
Ola
Desde a vosa información de PM supóñote ten solucionar o voso asunto:) Si é esta chave de API

DirtRider
28-03-12, 04:14
Ben entón tamén non traballa para min cando é igual co outros. 90% do tempo mostra a tradución non dispoñíbel. Após 3 días sen calquera tipo de apoio hei agora tirou este mod desde o meu foro :(

r.dziadusz
28-03-12, 18:19
Terte tenta utilizar menos linguas de traducións? Ou compracer só lido este correo sobre rendemento (http://www.vbenterprisetranslator.com/foro/vbet4-xeral-discusións/408-vbet-rendemento.html)

DirtRider
28-03-12, 18:30
Tentei a só telo seleccionando as linguas que #o meu membros utilizan primarios as linguas europeas só. Con todo cada vez ollaríao mostraba que #ningún servizos de tradución eran dispoñíbeis. Entón tería que a man correr tarefa planificada para escanear para eles outra vez e collería un ou quizais dous na maioría de. Entón vería uns cantos minutos máis tarde que unha vez máis tivo #ningún servizos de tradución dispoñíbeis unha vez máis. Tan tan paguei para o servizo de instalación cando non podería conseguir este traballando ningún asunto o que fixen. Con todo aínda sentaba cos mesmos asuntos e despois de gastar 3 a 4 días que loitan pola miña conta sen axuda ou resposta desde aquí tireino.

Tan tan digo non traballa para min así que pode comprazo ter un refund

DirtRider
28-03-12, 18:30
Correo dobre :confundido:

r.dziadusz
11-04-12, 17:47
Refund O tema foi falado en PM

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1