PDA

Ver Versión Completa: API de Google que custo



DirtRider
26-03-12, 05:12
Acabo de instalar este produto e ver que Google é un servizo de pago. Eu tamén vexo isto é o que citan como o custo.


As taxas de uso:

Tradución:
$ 20 por 1 caracteres M de texto, cando as cargas están axustados en proporción co número de caracteres efectivamente subministrados.
Detección de idioma:
$ 20 por 1 caracteres M de texto, cando as cargas están axustados en proporción co número de caracteres efectivamente subministrados.



O único é que eu non teño idea do que isto pode funcionar en por mes así que se alguén podería me dar unha idea sobre o que están a pagar por mes, sería apreciado. Sei que iso tamén sería dependente do tráfico para seu sitio web e que varían de sitio para sitio web, pero eu realmente teño algún tipo de referencia para iso: confuso: Se é posible, quizais tamén indicar o tipo de tráfico que o sitio ten ou basta engadir unha ligazón a seu sitio web e vou tentar e comparalos-lo ao meu foro

DirtRider
11-04-12, 05:39
Eu aínda estou intentando atopar algunha resposta sobre este: confuso:

DirtRider
11-04-12, 10:43
Non para preocuparse sobre este tan tirei este mod desde o meu sitio

vBET
11-04-12, 15:45
O Parece que os nosos usuarios non queren compartir sobre os seus custos de tradución. Cando escribiches en primeiro Google de correo claramente describe os custos. Tamén Microsoft dáte tradución libre (con límites mensuais mais libre) e somos só aproximadamente para liberar versión nova que deixará para traducións manuais :)

DirtRider
11-04-12, 18:56
Si fan excepto el non nos dá calquera idea o que isto pode vir a ao final dun mes

r.dziadusz
12-04-12, 17:24
Se puxeches os vosos límites, API de tradución non algún sobre-traducións citadas. Traballa tan é agora en API de tradución de Microsoft libre se utilizas alle 2M API de caracteres só para de traducir

wowglider.de
18-04-12, 17:13
Ola, meu foro ten preto de 175.000 mensaxes e 25.000 individuos, traduzo en inglés e francés. O primeiro día consumidos preto de 1,5 millóns, ou case US $ 20. Se hai interese podo seguir aquí logo.

r.dziadusz
18-04-12, 21:04
Ola
Compracer non que vBET é caching dato, tan após poucos días a vosa cantidade de petición de tradución schould caída. Tamén Microsoft libre por azure déixate para traducir 2m caracteres para libre:)

wowglider.de
20-04-12, 02:48
Xa o sei. Eu me queixo, pero non o fixo.

wowglider.de
28-04-12, 14:52
Traducir API: Tradución
O carácter Conta
Cota diaria: 2M
28-día total: 21.03M
Traducir Caracteres\tde API\t19.82 M\t396.30 USD

vBET
05-05-12, 15:36
Non Temos ningunha influencia en prezos de Google. Compracer nota que tamén podes utilizar Microsoft - libre 2M mes/de caracteres. E Apertium - totalmente libre. Tamén en liberación próxima vBET apoiará tradución manual :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1