PDA

Ver Versión Completa: Resolto As persoas que visitan o meu sitio web son de primeira fixo unha pregunta en ruso?



Simon Lloyd
02-01-12, 19:22
Hi Todo, cando persoas desde outros sitios ao redor da visita mundial o meu sitio parecen para conseguir un pop enriba de preguntar unha cuestión en russian e o url é mysite.com/ru/ Se premen algún dos botóns entón conseguen o sitio na súa lingua, pode alguén axuda?

Aquí é unha ligazón ao pic mostrando o messagebox http://www.thecodecage.com/russian%20cuestión.png

r.dziadusz
02-01-12, 21:18
Ola
Máis probabelmente non é coused por vBET - vBET non instala calquera pop-ups, compracer marca seguro isto non é unha parte de calquera outro plugin ou mod

Simon Lloyd
02-01-12, 22:21
Nunca o vexo, non vBET preguntar o usuario se queren ir ao seu usercp para pór a súa lingua?

Simon Lloyd
02-01-12, 22:52
Isto é o redixindo!
Перейти на русский перевод?
Isto é a tradución
Ir á tradución rusa?

Tan é definately vBET facéndoo!!

EDIT: e i ten a versión máis tardía de vBET cando sabes, todo o voso acceso detalla que i pm'd te un curto mentres hai aínda tería que traballar se necesitas para comprobar cousas.

r.dziadusz
03-01-12, 00:08
Ok
Unha cousa veu a min. Podería compracer valores de control de dúas opcións:
AdminCP -> vBET -> Misc -> Redirixir a lingua de usuario
e
AdminCP -> vBET -> Misc -> Redirixir a lingua de usuario
Compracer #tentar imposibilitalo entón chack outra vez para pop-arriba

Simon Lloyd
03-01-12, 00:28
Iría a aquel problema mais thats non realmente o asunto, é o feito que é sempre en russian en primeiro lugar!, un guy desde india visitou o sitio hoxe e conseguía que en ruso, o seu navegador é posto para english, a súa localización é Nova Dehli, non foi un membro tan non escolleu unha lingua de destino do foro así que só tería que ter o foro presentado no seu default a lingua "inglesa"

Creo hai un asunto diferente outro que redirixir o usuario, se era que el non sempre ser en ruso.

Simon Lloyd
03-01-12, 00:33
Pop arriba é posto para:
Redireccionar para editar perfil
Só após Login
Redireccionar para idioma do usuario
Preguntado - o usuario será preguntado quere ser redirixido

Simon Lloyd
03-01-12, 00:39
Eu só saído do sistema do meu foro (como im sempre entrado no sistema) e a caixa apareceu, as colocacións son "Despois entrar no sistema" así que por que despois saír do sistema entón?, i se preguntaba por que a miña afiliación lle e os meus ingresos de anuncio houberon plummeted, i've sido buscando razóns ningún do cal i pode atopar mais unha vez o pop arriba é alí o sitio non carga a non ser que a caixa é cancelada ou ok'd ningún do cal un motor de procura pode facer!

r.dziadusz
03-01-12, 18:55
OK
Utilizando acceso enviáchesme eu wil comprobalo ben agora

Edit:
Podería compracer describirme dá un paso por dar un paso que para facer para ver que pop-arriba,
Se é necesario podería ti creat tamén non admin conta de proba.

Simon Lloyd
03-01-12, 21:17
O pm enviado con detalles de usuario rexistrados novos.

r.dziadusz
04-01-12, 17:27
Eu login/logouat, ollada algúns correos e eu non viron calquera pop-arriba. Podería compracer describirme dá un paso por dar un paso que para facer ve o pop-enriba de xanela?

Simon Lloyd
04-01-12, 17:42
i Suposición terás que aclarar galletas agora, mais cando foi informado a min (e i viuno unhas cantas veces eu) i saíu do sistema premido a ligazón para regresar á páxina i último visto e a caixa rebentou arriba e o sitio non cargaría correctamente até un dos botóns foi premido, i experimentouno en IE9 o usuario que informou utilizaba Firefox

r.dziadusz
04-01-12, 17:48
Ok Probareino naqueles navegadores

r.dziadusz
04-01-12, 18:17
Aínda ningún POP-arriba. Compracer darme exacto "que para facer" lista, cando mostra a ti. Exacto url, tradución exacta (se necesitado), cando(en que fío) a logout, nos cales tentan a login - todo pode importar

Simon Lloyd
04-01-12, 18:39
Os pasos i deute é como sucede, i non o pode recrear outra vez, i xestionou recrealo unha vez despois de anunciar o problema aquí mais pode non outra vez, o usuario didnt dar un url outro que o foi redirixido a Справка по Oficina de Microsoft - программирование Oficina de Microsoft обсуждения - Excel VBA-программирование - доступа (http://www.thecodecage.com/forumz/ru/) e cando sucedeu para el i moitísimo dubida que i xestionado para elixir o fío exacto fixo para conseguir redirixir mensaxe.

EDIT: é só díxome que non foi entrado no sistema, sinxelamente introduciu o sitio url no seu navegador para conseguirlle alí e o pop enriba de aparecido!

r.dziadusz
04-01-12, 19:14
Sei isto é o asunto para ti mais correcto agora é duro de adiviñar o que podería couse o. Podería compracer preguntarlle o que a súa lingua de usuario s?

Simon Lloyd
04-01-12, 19:23
Dei @you all esta información no begining do fío, non tivo unha lingua de destino do foro cando non foi asinado dentro, o seu navegador é posto a english e é indian vivindo en Novo Dehli******

r.dziadusz
04-01-12, 19:32
Ok Agradecementos. Comprobareino outra vez, mais gosta díxeno é duro de adiviñar o que coused o, vBET-Michal é fóra desta semana, mais despois de que é atrás nós falará sobre este asunto . Se consegues calquera información adicional sobre un erro comprace @let me.

Simon Lloyd
04-01-12, 19:44
Ok, mais i tívoo constantemente un bo hai poucas semanas, entón desapareceu cando i o upgrade, mais agora parece que aínda pode ser experimentado, i só podería imposibilitar a lingua rusa como i non pode confiar no NOT de asunto que é presente e cando a miña alexa a clasificación foi desde 79,000 a sobre 300,000 entón é serio, a miña clasificación está arrancando para volver arriba mais como i dixo i cant toma a posibilidade así que i'll imposibilítao.

r.dziadusz
07-01-12, 19:45
Mentres non podemos comprobar este pop desde o interior alí é un explenation por que aparece en russian (para imposibilitalo completly , gosta dixen en correo anterior, : admincp -> vbet -> misc -> Redirixir a lingua de usuario : Imposibilitado):
-Após logout - o usuario ten non as súas colocacións - é tratado como hóspede, popup galletas lidas desde as vosas colocacións de navegador

Simon Lloyd
07-01-12, 23:48
Thats Non a explicación, o meu navegador NUNCA foi posto a russian mais i viuno cando i saíu do sistema tan el , i cant vouch que o seu navegador nunca foi russian mais é indian, vidas en Novo Dehli e tipos e fala en inglés así que por que encima terra as nosas galletas ser lido como russian?

r.dziadusz
08-01-12, 20:11
A miña #desculparse cabezadas lidas, podes mesmo uso posto/nunca russian lingua, mais o voso navegador pode delgado eras. Isto é todo pode digo sen comprobar el - perdón non podo ver este popup

Simon Lloyd
08-01-12, 22:05
Virei o russian lingua fóra, vendo o pop-arriba non te axudará tan unha vez destituíchelo, non volve (polo menos non para un instante!), non é posíbel para o meu navegador para "pensar" i puxo ou uso russian lingua, a lingua única que nunca foi #chegar o meu navegador é o default UK inglés, cando i dixo i cant vouch para a persoa que informouno, i experimentouno antes de que e im bastante seguro outros son tamén.

En encargo para unha equivocación de lingua para ter lugar i'd calquera ten que fisicamente mudalo, software de uso para mudalo (vBET) ou nos un russian proxy (ou proxy montado para falsificar sendo russian) só un do cal é posíbel para min e thats vBET.

vBET
09-01-12, 13:24
Hi. Non entendo onde es indo a. Conseguiches resposta sinxela - o comportamento é forzado por ti - chegáchelo para ficar colocacións.
E facilmente o podes apagar en Admin CP -> vBET -> Misc -> Redirixir a lingua de usuario.
Ir alí e o conxunto Imposibilitou. vBET Non preguntará ou redirection nunca máis.

O É grande que vBET compórtase como configuráchelo. Sería malo se ignora as vosas colocacións. Para o software non importa que usuario de lingua fala ou o que afirma sobre as súas colocacións de navegador. Para software cousa única que os asuntos son cabezadas reais que vén con petición. E aqueles son comprobados con colocacións estamos falando aproximadamente. Nada máis. Aquilo é can vBET traballos aquí e facilmente o podes mudar se queres. Pola vosa configuración.

Suxiro para comprobar as vosas colocacións de navegador cando sucederá outra vez (el aínda preguntarás redirections virou en). E se non atoparás alí en colocacións de lingua a lingua es preguntado para ser redirixido, entón comproba tamén o que vén ao server (engade algúns rexistra) - compracer lembrar aquela Internet é un sitio grande e os vosos paquetes vén por parcela de sitios - é posíbel que algúns proxy server engade cabezadas propias á vosa petición. En todo caso - hai non máxico. Se te onde preguntado para redirixir por vBET e era redirixir a lingua rusa entón rout a petición tivo en cabezadas de lingua lingua rusa na parte superior de todas as linguas sabidas por vBET. Te podes comprobalo se queres - só ir ao ficheiro /inclúe/vbenterprisetranslator_funcións_lang.php E función de control vbet_getRedirectionLanguage. Isto é tamén sitio bo para engadir o voso rexistra se te cousa que temos becho e quere probalo a nosoutros.

Se prefires para imposibilitar aplicación chea en vez dun parámetro (cal te puxeches) - o que pensas, pensar o que fas... É o voso foro. Somos felices de explicarte por que este sucedido e como podes mudalo. Se necesitas máis a axuda comprace só escribir :)

Simon Lloyd
09-01-12, 17:04
Michael, agradecementos para a resposta, si i configurou vBET para preguntar e vBET tería que traballar deste xeito sen problemas, con todo o asunto era que unregistered ou peopel que sae do sistema era preguntado o redirixir cuestión, vBET, até onde i sabe non tería que traballar deste xeito, tamén a lingua é SEMPRE russian, tan aquí é o dous escenario é:
1. Unregistered O usuario desde India visita o sitio, ve é o pop enriba de (en russian) preguntando se quere pór a súa lingua a russian, declina e pode ver o sitio como normal en english, se acepta (mais compracer oso en mente cando non fala russian non pode ler o pop enriba de) é transportado a Axuda de Oficina do Microsoft - Discusión de Oficina do Microsoft - Excel Programación de VBA - Programación de Acceso (http://www.thecodecage.com/forumz/ru)

2. Consigo dito sobre este (e me experimentouno no pasado) e saír do sistema do foro, selecciona a ligazón para tomarme ao sitio i vía antes de que e entón i conseguir o pop enriba de en ruso, o o mesmo escenario tan encima ten lugar

Se somos saídos do sistema por que nós ser presentado co pop arriba? O pop arriba é só para as persoas entradas no sistema non é o?

O Non será a miña server como o seu no UK e é dedicado, i ha total control sobre el, cando i sadi aínda así, i've virou a lingua rusa de agora tan con sorte que parará o asunto.

vBET
09-01-12, 23:39
Se somos saídos do sistema por que nós ser presentado co pop arriba? O pop arriba é só para as persoas entradas no sistema non é o?
Non este sucede para persoas que arranca sesión nova:

Redirection Sucederá só ao principio de sesión nova (o cliente ten que ter as galletas habilitadas ou será redirixido cada vez).
E é recoñecido por galletas.

Tamén cando escribín antes de só o que asuntos para o voso server é que cabezada de lingua vén con petición. E aparece que en booth a vosa cabezada de escenarios con lingua rusa veu con petición. Compracer comprobar o voso server configuración - quizais puxeches algún default a lingua engadida cando ningunha cabezada de lingua é posta. En todo caso dubido que temos becho aquí. Esta funcionalidade non foi modificada para tempo moi longo e el está traballando ben. Podemos comprobalo se sucederá outra vez dentro rexistra - máis probabelmente mostrará o que escribín - aquilo código de lingua rusa era enviar cabezada apropiada. Se son mal nós corrixirá o becho, mais primeiro necesitamos para confirmar que hai calquera becho.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1