PDA

Ver Versión Completa: Resolto A tradución funciona na páxina do CMS, pero non no CMS artigo



brubros
06-10-11, 16:27
É isto un Google traduce asunto ou un vBET asunto?

Na páxina de casa do noso sitio de web, ten este artigo que é traducido con éxito a español de inglés por Google (a pantalla disparada) : http://www.actuparchives.org/2011-10-06_091506.jpg Mais cando preme no artigo traducido para ler a historia completa, só isto aparece (ningún texto nada, xusto a imaxe do artigo) : http://www.actuparchives.org/2011-10-06_091722.jpg Mesmo aínda así, cando visto en inglés, ve : http://www.actuparchives.org/2011-10-06_092104.jpg. Pode ver este behavior para ti por ir a actup.org E mirando no artigo que a pantalla capturou aquí.

Eu xusto necesidade para vBET para confirmar que isto é un asunto de Google que necesita Google para dirixir ou para confirmar que é algúns outro asunto relacionou a vBulletin ou vBET ou algúns outro compoñente. Grazas!

r.dziadusz
06-10-11, 19:30
Para ser shure compracer corrido estas probas para todo api é actualmente utilizando: http://www.vbenterprisetranslator.com/foro/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html#Correo1729

brubros
06-10-11, 19:40
Si, foron utilizados as probas que instalar e descubriu que Google denuncie unha violación CHOS (erro 403) e temos presentado un informe con eles para determinar o que se pode facer para resolver o problema.

Tería que ser máis claro coa miña cuestión. Fai a tradución que aparece na páxina de fronte do CMS vindo dun diferente cache que a tradución de artigo chea? Fai isto cache 'pertencer' a vBET ou vBulletin? Fai vBET facer un API pide a páxina de resumo do CMS ou utiliza un vBET cache ou un vBulletin cache? Fai vBET facer un API pide o CMS tradución de artigo cheo ou estira o do vBET cache (supóndoo foi habilitado en settings)? Son xusto #tentar illar onde vBET é implicado e onde é non.

Moitas grazas!

vBET
06-10-11, 21:37
Oi As fotos que enviar mostra que a súa cota foi superada - é por iso que non ve a tradución. Ve tradución na páxina principal - foi traducido cando aínda tiña límites. Pero cando foi ao límite de páxinas xa foi alcanzado de forma que ningún texto foi presentado. Por favor, vexa máis recente lanzamento - o comportamento cambia no caso agora, cando proveedor non está dispoñible. Temos aínda algúns problemas na liberación de máis novo BETA (proveedores son marcados como non obter a miúdo que é necesario), pero estou traballando niso agora.

O cache é un e é vBET cache. Nota xusta que Exemplo "de textos..." E "o Exemplo de texto" é 2 cordas diferentes - ha cached tradución de curto un, mais non para moito tempo un.

Tan supondo - hai non vBET asunto aquí. O Límite xusto logrado en API de provedor da tradución. Compracer control liberación máis nova. Pronto será corrixido, mais dispoñíbel de utilizar correcto agora - xusto non optimizado (imposibilita provedores mesmo cando a mensaxe incorrecta é enviar - traballando neste correcto agora).

Precisa máis axuda aquí?

brubros
06-10-11, 21:50
Si, iso axuda. Grazas por tomar o tempo para explicar.

O Maio crea unha petición de servizo nova para ter este software máis tardío engadiu ao noso sitio por vBET?

Tan ha dito, realmente non quero calquera, excepto vBET, para ser tocando o noso sitio de web ata que é funcionando outra vez. Soa así a liberación máis nova pode ser un paso importante - mesmo sen el sendo plenamente optimizou.

vBET
06-10-11, 22:49
Compracer crear petición de servizo. Manexaremos isto :)

brubros
07-10-11, 14:31
Recibiu a vosa nota con respecto a confirmar a integración de servizo actualiza (aquilo #desexar a tweak un pouco máis antes instalando, os cales entenden). Xusto quero informar que onte á noite nós finalmente imaxinado fóra do que era appending algúns caracteres extras ao URL. Foi un social bookmarking enhancement chamou ADDTHIS (addthis.com) E tirou o enteiramente do noso sitio de web así que o URLs xa non ter os caracteres extras que aparecen. Aínda así, quero informar que desafortunadamente aínda recibimos erros cando unha historia na fronte de CMS (onde a tradución é boa) é premido, aínda conseguimos un 'ningún dato recibido' erro de Chrome (Erro 324 (rede:ERR_RESPOSTABALEIRA) cando o artigo cheo é suposto para mostrar (screenshot) : http://www.actuparchives.org/2011-10-07_071809.jpg Ou unha páxina de espazo de Firefox.

Espera este erro pode ser eliminado polo vBET upgrade ou que polo menos probarás un ou dous artigos de CMS por premer neles na páxina de casa, despois de que ha instalado o actualizar, para determinar se o "ningún dato o erro" recibido é eliminado por mor do upgrade agora que ha tirado que terceiro-produto de partido que presentaba caracteres extras ao URL. Grazas!

Ademais, onte á noite, a nosa GoogleTest retornou un '200 '(está todo ben), aínda que esta mañá cando corremos GoogleTest.php novo volvemos a un '403' erro (problema CHOS). Eu só quero que saiba disto para fins de exame.

vBET
08-10-11, 12:18
Oi Atopamos un problema na versión beta que se instalou no seu foro - foi o noso erro. Eu xa enviou arquivo actualizado e verificado liña exacta que ver na foto, e funciona agora.
Compracer comprobalo e confirmalo é solucionado :)

brubros
08-10-11, 12:29
Grazas. Pero, desgraciadamente, só funciona cando rexistrado como admin. Como invitado, o mesmo erro aparece.

brubros
08-10-11, 12:53
[A Entrada eliminada por brubros]

brubros
08-10-11, 13:40
[ACTUALIZADO] Os pasos tomaron para regresar á operación normal era a upgrade vBulletin de 4.0.7 a 4.1.7 (todas as traducións empezaron para traballar inmediatamente após aquel esforzo era completo) e upgrade vBSEO de 3.5.1 a 3.6.0 e non tocamos a vosa instalación de vBET tan claramente o asunto foi experimentando, aínda que a coincidencia en cronometrar era estraño, non foi vBET. vBET Aínda fica un heroe no meu corazón, mesmo se o meu sono-a mente privada perdía esperanza para un momento. Son, unha vez outra vez, un seguidor grande.

brubros
08-10-11, 23:53
Todo traballa agora. Requiriu un limpo instalar de todo. vBET Carreiras beautifully. Ten o meu permiso para eliminar isto sleeplessly nota escrita.

vBET
09-10-11, 00:01
Comprobou o voso foro e eu non ven o asunto.

Eu URL comprobado xusto: O voso_contido/de foro/do ÁMBITO/october-24-2008-usa-mazá-di-gai-matrimonio-civil-dereitos-asunto-non-político-asunto-6361/ e a súa tradución a polaco como hóspede - a páxina xera. Onde ve o asunto? Compracer dar URL EXACTO onde ve que o asunto acontece.

Compracer recordar que eu noticed te que tivo asunto como aquel máis temperán e que foi relacionado ao voso server nube. Máis probabelmente aquí é asunto mesmo. É non relacionado a vBET - pode comprobalo facilmente porque:
1. É escribindo aquilo páxinas traducidas non non son xeradas.
2. Pode imposibilitar vBET e o control muda calquera cousa.
3. Ve vínculo incluído a imaxe

Ve a páxina é xerada e ti non - xusto gostar antes de que anotou te que non o vexo e viu o. Así que apostou agora ten razón mesma - solucionalo mesmo cando soluciona o antes de que. É non vBET asunto. As Páxinas están traballando ben para min (como hóspede) proba:
Http://www.vbenterprisetranslator.com/imaxes/actup.png

Tan antes de que toma calquera accións compracen pensa ten calquera sentido. Máis probabelmente é non asunto de software mais o voso asunto de infraestrutura.

Compracer di necesita máis axuda aquí :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations