PDA

Ver Versión Completa: Xa feito Por favor, faga o traballo con vbet pagados MS API



Snake
29-09-11, 18:13
OK, entón despois de atopar API de Google custará $$$$$$ i emailed MS.

Os seus detalles / prezos é a seguinte.


* Cada páxina de resultados obtidos dunha consulta utiliza unha única transacción (TX) e vai contar para o seu límite de operación. A páxina de resultados pode devolver ata 100 rexistros, pero nunca vai voltar máis de 100 rexistros.


Sinatura activo: Sinatura Limitada

£ * Sinatura 105.43/month
(16000 TX / mes) de proba gratuíta **
£ * Sinatura 52.72/month
(8000 TX / mes) de proba gratuíta **
£ * Sinatura 39.54/month
(6000 TX / mes) de proba gratuíta **
£ * Sinatura 26.36/month
(4000 TX / mes) de proba gratuíta **
* Sinatura £ 0,00
(2000 TX / mes)


https://datamarket.azure.com/dataset/1899a118-d202-492c-aa16-ba21c33c06cb

Eu me inscribirse e conseguín unha clave de API, pero aínda vbet novo non funciona, todo o que eu vexo é as páxinas en branco

Seguidores de viaxe (http://www.travel-fans.com)

vBET
07-10-11, 13:22
Por suposto, acepto. Agora eu estou optimizando últimos lanzamentos que marcan provedores como dispoñibles máis frecuentes que é necesario. Tan rápido como iso vai ser resolto e liberado, imos traballar para soster MS pago. Isto está en maiores prioridades.

vBET
21-10-11, 03:08
Xusto enviamos correo electrónico a Microsoft con poucas cuestións sobre apoiar versión pagada. Planea para apoialo en liberación próxima :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1