PDA

Ver Versión Completa: Resolto google detección automática de idioma non funciona



forosmb
11-08-11, 22:15
Esta discusión é catalán:
Folle en català - Acompañantes Relax Foro Barcelona (http://www.sexomercadobcn.com/follar-catala-t166.html)

Debe ser autodetectado e traducido ao español (lingua estándar).
O que eu estou facendo mal?

Google Detección Idioma:

Sempre a confianza do usuario
Sempre confiar Google
Confianza do usuario, pero pedir a Google
Google confianza cando o resultado é digna de confianza

vBET
13-08-11, 02:12
Será que este fío foi creado antes ou despois de establecer a detección automática?
Se antes, por favor, teña en conta como se fan as detección automática - esta é citado texto da descrición do parámetro (ti telo no seu Admin CP):

Google debe detectar o idioma da mensaxe? Teña en conta que este pode actuar só cando nova mensaxe chegar, e soamente dentro da mensaxe non hai BBCode lang xa fixera.
Entón, isto funciona a novas mensaxes recibidas só e marca-lo permanentemente para que a lectura é barato. Tentando recoñecer cada vez cando a mensaxe é lida mataría o seu rendemento do servidor. Para as mensaxes xa existentes pode definir lang BBCode manualmente.

Entón, se el foi creado antes conectado a detección automática, ou non se lembra, por favor, basta copiar a mensaxe, poñelas en novo post e ver como funciona.
Se non funciona para novas mensaxes, por favor PM me os seus datos de acceso ao Admin CP e FTP - Vou comprobar o que está pasando.

forosmb
15-08-11, 11:39
In fío feito foi creado antes da instalación do produto e é por iso que non é traducida, Ok

Eu vexo neste sitio o botón de opción que mencionar e que cabería no meu foro.
Eu non vexo a opción no meu AdminCP facelo aparecer no meu editor de mensaxe 3.7.3.

¿Como é configurado? ¿Existe algunha restrición versión?

vBET
15-08-11, 20:51
Ten en conta que as versións oficialmente soportadas son 4.x e 3.8, pero temos clientes que executan vBET en 3,7 e ata 3,6

Non hai ningunha configuración para amosar botón de radio de lingua. É suposto ser amosado automáticamente na editores para cada usuario que definiu a súa linguaxe estándar distinto do idioma por defecto do foro. Verifique o seu foro - pode definir o idioma por defecto para outro valor que a linguaxe estándar do foro e os editores deben ser automaticamente mellorado. Claro que non ten versión oficial soportada vBulletin vellos polo que non é seguro que vai ser, pero non recibimos ningún aviso antes que non está a traballar en 3.7. Por favor, comprobe primeiro e se haberá algún problema, imos comprobar o que está pasando.

PS.
Por favor, introduza novas cuestións en 3.x sub-foro - este sub-foro é para 4.x

forosmb
15-08-11, 23:02
Ok, me desculpe.
Eu estaba probando usuario configurado español.
lang BBcode radio botón selector aparece na editor. Acabo de traducir frase relacionada.

forosmb
15-08-11, 23:08
O meu único reto agora sería cambiar a linguaxe como administrador designado para posts (antes de instalar vbet) dunha forma fácil.

A pesar de unha demanda complexa, necesitamos a un pavillón bilingües dispoñibles, é dicir, non procesar traducións para posts en 2 laguages.This diferentes un debe ser configuración do idioma tamén implícito para o noso foro entón.

vBET
18-08-11, 09:07
OK así - como eu entendo de tradución automática funciona ben.

Para nova edición, por favor abrir nova fío para que sexa capaz de mantelo limpo e non perdeu en varios debates paralelos nunha fío;)
Tamén describa hai máis o que quere dicir con "cambiar a linguaxe como admin asignado posts" - se quere dicir posts embrulho, polo que se pode facer manualmente ou por medio de consulta de base de datos (por favor copia de seguridade antes deste).

Para solicitude de novo recurso por favor, abra un novo comentario na sección de solicitude de recurso:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1