PDA

Ver Versión Completa: Podo desactivar vbet no blog?



galerio
08-08-11, 23:56
Eu teño unha configuración especial na miña VB4, onde o foro está no site.com / foro e blog está no blog.site.com e todos os perfís de usuario están no [nome]. Site.com eo seu blog [usuario] sitio. . coa / blog (todo isto está feito por vBSEO).

Intento nun servidor de probas co seu v2 vBET libre, pero os blogs e perfís non poden ser traducidos así que me gustaría desactivar nesas páxinas. É posible?

vBET
09-08-11, 17:12
Si, pode desactivar blogs en versión completa empregando Admin CP -> vBET -> Opcións de Tradución -> Ignorar URL - pode simplemente establecer alí "/ blog".
Non vai funcionar para perfís de usuario, porque non hai ningunha parte URL común (exceto. Site.com, pero iso sería ignorar todo). Modificación do código pequeno vBET resolvería o problema (no lugar onde Ignorar URL é posible que podemos comprobar tamén é a páxina de perfil usando o valor THIS_SCRIPT).

Ignore opción URLs non está dispoñible en versión gratuita.

Manual
05-10-11, 20:40
Admin CP -> vBET -> Opcións de Tradución -> Ignorar URL

Por favor me diga ... como ignorar temas específicos (s) un vBET 4.4.x ... examle ... este foro ...


Vista Venda Preguntas (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/pre-sales-questions/)

Eu teño preto de 140 foros públicos ... e quero traducir só media pensión a miña ... só algúns foros discusións ... preto de 70 foros ...

Debo poñer todo iso en 70 foros ... Ignore URLs ... ou que?

Se ve ben para engadir nova funcionalidade ... Inclusión / exclusión de foros ... IDS foro separados por comas ... ou foros select (CTRL + click) bruxo para incluír ou excluír ...

vBET
06-10-11, 00:11
Neste momento vBET soporta ignorando por parte da dirección. Para solicitudes de recurso, por favor, abra un novo comentario na sección de solicitude de recurso.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1