PDA

Ver Versión Completa: vBGallery problemas de integración.

Taurus
10-07-11, 12:38
Eu seguín as opcións de integración en:

Este é o meu Regras Rewrite Custom:

'gallery/index\.php$' => 'gallery/'
'browseimages\.php\?do=favorites$' => 'favorites.html'
'browseimages\.php\?do=subscriptions$' => 'subscriptions.html'
'browseimages\.php\?do=member&imageuser=(\d+)$' => 'imageuser-$1.html'
'browseimages\.php\?c=(\d+)$' => 'browse-$1.html'
'browseimages\.php\?c=(\d+)&page=(\d+)$' => 'browse-$1-$2.html'
'browseimages\.php\?c=(\d+)&userid=$' => 'browse-$1-albums.html'
'browseimages\.php\?c=(\d+)&userid=(\d+)$' => 'browse-$1-user$2.html'
'browseimages\.php\?c=(\d+)&u=(\d+)$' => 'browse-$1-user$2.html'
'browseimages\.php\?do=popimages$' => 'top.html'
'browseimages\.php\?do=popimages&orderby=views' => 'topviews.html'
'browseimages\.php\?do=popimages&orderby=rating' => 'toprated.html'
'browseimages\.php\?do=popimages&orderby=posts' => 'toppost.html'
'showimage\.php\?i=(\d+)&noignore=0&postid=(\d+)$' => 'image-$1-$2.html'
'showimage\.php\?i=(\d+)&original=1.*$' => 'image-$1big.html'
'showimage\.php\?i=(\d+).*$' => 'image-$1.html'

Todo funciona moi ben no idioma estándar.

Eu engade a integración no meu arquivo htaccess principal.:

# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^windows8theme\.org$
RewriteRule ^(.*)$ http://windows8theme.org/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/gallery/(.*)?$ /gallery/$2?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

# MONTH
<FilesMatch "\.(flv|gif|jpg|jpeg|png|ico|swf)$">
Header set Cache-Control "max-age=2592000"
</FilesMatch>

# WEEK
<FilesMatch "\.(js|css|pdf|txt)$">
Header set Cache-Control "max-age=604800"
</FilesMatch>

# DAY
<FilesMatch "\.(html|htm)$">
Header set Cache-Control "max-age=43200"
</FilesMatch>

E este o meu htaccess no meu directorio da galería.:

RewriteEngine On

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbseourl=
RewriteRule ^(.*)$ /vbseo.php?vbseourl=$1&vbseorelpath=./gallery/&%{QUERY_STRING} [QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/
RewriteRule ^(.*\.php)$ /vbseo.php?vbseourl=$1&vbseorelpath=./gallery/&%{QUERY_STRING} [QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !redirected=
RewriteCond %{QUERY_STRING} language=
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php?redirected=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]

Con todo, cada vez que intento traducir calquera páxina dentro da galería, eu recibín isto no meu navegador:

http://windows8theme.org/imagehosting/14e198efc98fbe.png

Por favor, me axude. Grazas.

Taurus
10-07-11, 12:46
Cando estou en unha páxina de imaxe dentro vBGallery, e clic en un pavillón para cambiar o idioma, fico con esta:

Warning: include (/ home / windows / public_html / Galería / / vbseo.php) [function.include (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.include)]: failed to open stream: Arquivo ou directorio / home / windows / public_html / Galería / vbenterprisetranslator_front_controller.php na liña 35

Warning: include () [function.include (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.include)]: Failed Opening '/ home / windows / public_html / galeria / vbseo.php /' for inclusion (include_path = ':. / usr / lib / php: / usr / local / lib / php') in / home / windows / public_html / Galería / vbenterprisetranslator_front_controller.php na liña 35

vBET
11-07-11, 12:43
Parece que algunhas regras son rotas. Eu vexo dobre / no camiño de arquivo, arquivo tamén vbseo.php é buscado no directorio da galería que é obviamente mal.

Isto é porque mixta regras normais. Htaccess coas regras internas vBSEO. E dentro do cartafol galería das súas regras non son relativos (como xeralmente é), pero absoluta.

Solucións para posibles:
1. Quit redireccións vBSEO e facer todo en htaccess -. Este vai ser mellor para o seu funcionamento e iso é probado xeito de integrar vBET con mod ter un directorio propio.
2. Editar vBET front controller.

Para solucións de 2 por favor (non probado):
1. Abrir ficheiro / arquivo / vbenterprisetranslator_front_controller.php
2. Substituír cada dirname (__FILE__) (existen 2 destes) con VBET_FORUMDIR

Introduza-nos o seu producto.

Taurus
11-07-11, 13:00
Intento a segunda solución, pero teño este:

Warning: include (/ home / windows / index.php) [function.include (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.include)]: failed to open stream: Ningún tal arquivo ou directorio en / home / fiestras public_html / galeria / / vbenterprisetranslator_front_controller.php na liña 35

Warning: include () [function.include (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.include)]: Failed Opening '/ home / windows / index.php' for inclusion (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / windows / public_html / Galería / vbenterprisetranslator_front_controller.php na liña 35

vBET
11-07-11, 14:13
Vostede substituíu SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH ao valor mal no front controller. Por favor, configure-lo adecuadamente. Esta é a primeira liña de código controlador de fronte:

define('VBET_FORUMDIR', 'SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH');
Podes atopar valor apropiado usar script actualdirectory.php dende o directorio tools. Todos os detalles están incluídos nas instrucións na ligazón que deu o primeiro post.

Taurus
11-07-11, 14:20
Vostede substituíu SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH ao valor mal no front controller. Por favor, configure-lo adecuadamente. Esta é a primeira liña de código controlador de fronte:

define('VBET_FORUMDIR', 'SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH');Podes atopar valor apropiado usar script actualdirectory.php dende o directorio tools. Todos os detalles están incluídos nas instrucións na ligazón que deu o primeiro post.

Isto é o que é substituída por:

/ Home / windows / public_html

exactamente como eu entendín do actualdirectory.php

Ou debería ser ao directorio da galería?

Taurus
11-07-11, 14:28
Cando cambiar a:

/ Home / windows / public_html / galeria

Entón fico con esta:

Warning: require_once (/ home / windows / public_html / Galería / includes / vbenterprisetranslator_functions.php) [function.require-Once (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.require-once)]: failed to open stream : Ningún tal arquivo ou directorio en / home / windows / public_html / Galería / vbenterprisetranslator_front_controller.php na liña 29

Erro fatal: require_once () [function.require (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.require)]: Failed Opening required '/ home / windows / public_html / Galería / includes / vbenterprisetranslator_functions.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / windows / public_html / Galería / vbenterprisetranslator_front_controller.php na liña 29

vBET
12-07-11, 15:42
Isto é o que é substituída por:

/ Home / windows / public_html

exactamente como eu entendín do actualdirectory.php

Ou debería ser ao directorio da galería?

Polo tanto, este é valor apropiado - así como instrucións di - valor de actualdirectory.php - nada máis.

Non entendo porque os seus erros di que index.php foi ollado en / home / windows non en / home / windows / public_html
Se fixo cambios como foi descrito, polo que debe ser ollado in / home / windows / public_html - por favor PM me detalles para o seu acceso FTP - Vou comprobar o que exactamente ten nos seus arquivos agora.

Taurus
12-07-11, 16:03
PM'd detalles. Grazas.

vBET
12-07-11, 16:04
Grazas polo acceso. Primeiro que vin é incorrecto - pensas que para substituír dirname (__FILE__) para VBET_FORUMDIR como foi descrito nun dos meus posts anteriores. Pero, en vez substituíu o para dirname (VBET_FORUMDIR). Corrixa iso e comprobar que é traballo.

. Tamén como eu vexo as súas regras na galería htaccess son / vbseo.php - como escribín antes normalmente no directorio regras son relativos, non absolutos. Isto tamén pode ser un problema, porque xa vBET engade a camiño '/'. Polo tanto, se tras a corrección, aínda non funciona, entón probe substituír (en 2 persoas):

.'/'.$_GET['redirected']
a:

.$_GET['redirected']
Pero facelo só se vai ser necesario - por iso, se doube / / se mal para o seu sistema. Así facelo se vai ver erros como:

Warning: include(/home/windows/public_html//vbseo.php) ...

Por favor, diga non axudou.

Taurus
12-07-11, 16:21
Antes de tentar a segunda opción, fico con iso agora:

Warning: include (dirnameVBET_FORUMDIR / index.php) [function.include (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.include)]: failed to open stream: Ningún tal arquivo ou directorio en / home / windows / public_html / galeria / vbenterprisetranslator_front_controller.php na liña 35

Warning: include (dirnameVBET_FORUMDIR / index.php) [function.include (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.include)]: failed to open stream: Ningún tal arquivo ou directorio en / home / windows / public_html / galeria / vbenterprisetranslator_front_controller.php na liña 35

Warning: include () [function.include (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.include)]: 'dirnameVBET_FORUMDIR / index.php' Fallou de apertura para a inclusión (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / windows / public_html / Galería / vbenterprisetranslator_front_controller.php na liña 35

Taurus
12-07-11, 16:28
Aceptar ... bla ... desculpe .... mal de novo. Eu agora substituído dirname (__FILE__) para VBET_FORUMDIR, pero agora fico con esta:

Warning: require (. / Includes / class_bootstrap.php) [function.require (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.require)]: failed to open stream: Ningún tal arquivo ou directorio en / home / windows / public_html / VB / bootstrap.php na liña 30

Warning: require (. / Includes / class_bootstrap.php) [function.require (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.require)]: failed to open stream: Ningún tal arquivo ou directorio en / home / windows / public_html / VB / bootstrap.php na liña 30

Erro fatal: require () [function.require (http://windows8theme.org/nl/gallery/function.require)]: Failed Opening required '. / Includes / class_bootstrap.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / windows / public_html / VB / bootstrap.php na liña 30

Taurus
12-07-11, 16:50
OK, entón vou ter que esperar outro día.

vBET
12-07-11, 18:18
Vou comprobar o que ten aí agora.

Taurus
12-07-11, 18:28
OK, grazas!

vBET
12-07-11, 19:21
Eu verifiquei directorio php real por getcwd execución () eo resultado é: / home / windows / public_html / galeria
Intento usar chdir (VBET_FORUMDIR); no front controller, pero produce outras cuestións.

Como escribín que está a usar agora non soportado xeito redireccións. Eu gasto moito tempo e non atopar ningunha solución. Se quere nos a traballar máis sobre iso por favor compre servizo de integración (http://www.vbenterprisetranslator.com/integration-service.php). Ou simplemente usar só. Htaccess no canto de redireccións vBSEO interna.

Taurus
16-07-11, 15:59
O xeito de integrar iso con vBSEO é a mellor maneira posible. E agora me diga que non soportan "o" é unha forma pouco razoable IMHO.
Este mod funciona 100% correcto en vBulletin con vBSEO. Pero porque hai algo malo vbet para traballar con el non vai apoia-lo? OK .... grazas Michal.

vBET
18-07-11, 11:49
Teña en conta que é tradutor vBET vBulletin. Nós garante que vBulletin será traducido. Tamén facemos o noso mellor para apoiar outros mods que están a xerar o seu propio contido, pero rompe arquitectura vBulletin.

É por iso que creamos controlador frontal que permite traducir páxinas xeradas por mods que rompe arquitectura vBulletin e non use gancho global_complete. E nós realizamos forma xenérica para soportar a maioría de tales extensións. Aínda non estamos en condicións de garantir que non cada un sabe por nós, ou mesmo non existindo aínda mod que está escrito de xeito pobre e rompe arquitectura vBulletin vai traballar co procedemento estándar de integración - especialmente cando ten no seu propio foro visión non estándar (. htaccess), porque a forca para integrar con vBSEO. Entón, si - é o que escribín para ti antes e iso é verdade tamén hoxe: neste momento non apoiamos o caso cando mod rompe arquitectura vBulletin e non usar gancho global_complete, use o seu propio directorio e en vez de htaccess son usados vBSEO. regras de redirección.

Como escribín antes - Eu, persoalmente, estaba a traballar nel no seu foro, esperando que é pequeno problema, pero non é. É caso grande, entón se quere connosco para integrala lo para ti - por favor, comprar o servizo de integración. Tamén pode simplemente se librar de redireccións vBSEO interna e usar htaccess -. Nese caso xa teña instrucións libre como integrar.

E a razón non é soportado aínda é moi doado - ninguén precisa del antes ... Por favor - nós coñecemos e vostede sabe que son útiles, aínda noso soporte gratuíto non teñen pasar días no servidor alguén cando non é erro vBET, só problema de configuración co seu mod que non admite totalmente vBulletin e, adicionalmente, xa analizado por outros mod ... Eu estaba alí eu gasto máis horas, sen sequera intentar cobrar, porque era posibilidade de que é erro vBET. Agora sabemos que non é. Esta non é unha cuestión vBET - este é o seu problema de configuración que neste momento non teño xa descrito solución de integración, pero tamén se pode integrar facilmente se se librar de redireccións vBSEO internas e regras de uso limpa htaccess .. Se queres que a xente integrala no seu servidor con regras redirixida interno vBSEO - entón está pedindo para o servizo de integración, que custa R $ 30 e pode compra-lo aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/integration-service.php

Apoiamos totalmente libre de noso foro, dando consellos e respostas. Aínda así, se os nosos clientes queren que fagamos o traballo - Tamén temos ofrecer para eles - é a integración / instalación / servizo de actualización:)

Taurus
19-07-11, 01:30
Eu entendo. Quero tamén agradecer-lle polo seu tempo e esforzo despendido sobre este asunto. Teño agora está desactivado vbgallery como está a revelar-se demasiado dun hassle co novo VB 4.1.5 tamén.

vBET
20-07-11, 00:07
Neste momento vBET non foi probado con vBulletin 4.1.5 porque é considerada inestable e non é soportado aínda.

Taurus
20-07-11, 00:55
Non desactivar vBET, eu desactivar vBGallery.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1