PDA

Ver Versión Completa: Resolto vbet + vbblog



fatal
11-12-09, 05:51
Ola,

Só quero dicir que este é un add sorprendente en e estamos ansiosos a versións con antelación para vB4!

Todo funciona perfectamente, só un dos problemas ... e un estraño ..

Entón, todo neste exemplo ocorre sen tan sequera premendo na bandeira e é que non está a usar vBSEO. Tipo de conexión é REQUEST_URI. Seguimento url = no.

sempre que alguén crea un blog a través do Blog VB .... seu ben, pero se eu ou o usuario borra / borrar unha entrada suave. Recibe redirixido a: domain.com / blog.php u = 2 & language = yi

Entón todo acaba entón en Yiddish ... Non sei por que o & language = yi está a ser cravado ata o fin así ... se eu desactivar 'yi "el só colle outro.

Calquera axuda sería apreciado.

Cheers!

vBET
11-12-09, 23:27
OK - vou pasar iso para os informes de erros. Por favor, me PM con detalles URL do foro.

Michael
06-01-10, 23:42
Este é o problema do blog exacta noso moderador tiña!

vBET
22-01-10, 01:54
Non foron capaces de reproducir o problema. Pero houbo cambios no redirección no vBET 3.3.0 - que este problema aínda existe no 3.3.0?

vBET
03-05-10, 21:29
Ningunha información sobre o erro existente na nova versión. Asumindo que iso sexa resolto. Ten en conta se non - imos reabrir a cuestión.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1