PDA

Ver Versión Completa: Resolto Activación de conta para vostede non rexistra o usuario no



norku
18-06-11, 22:58
Eu teño "Comprobe o enderezo de correo-e no rexistro" activada no vBulletin e sempre que instalar Vbet 4.4.0 eu notei que cando un novo membro clic na ligazón de activación que el non é automaticamente fixo Iso está me causando un problema, porque eses as persoas permanecen na "usuarios agardando a activación 'grupo, a non ser que faga clic en algo e recibir unha mensaxe dicindo-lles para VB sesión para ver o contido.

Vostedes son conscientes de nada con vbet que podería estar causando tanto? Eu preguntei sobre o problema enriba da vBulletin ea resposta foi que ou eu tiven un problema de cookie ou pode haber un conflito mod. Eu usei tools.php a ver se eu precisaba para recuperar o dominio de cookie e camiño de volta para os estándares, pero xa a configuración por defecto.

Eu sería moi grata se podería dar un ollo para ver as fendas se isto podería ter algo que ver co Vbet. O problema está me custando membros así que me gustaría chegar ao fondo da cuestión.

norku
19-06-11, 12:54
Por favor, elimine caps. Eu atopei a causa. Foi un mod diferente.

kamilkurczak
19-06-11, 13:19
ok polo que vai ser pechado)

norku
24-06-11, 12:27
Só para información: o mod foi Lancerforhire de "inscrición paga. O problema que tiven foi causado por unha versión beta a comezos do seu mod, pero a última versión (2.0) funciona perfectamente.

kamilkurczak
24-06-11, 18:55
grazas á súa confirmación:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations