PDA

Ver Versión Completa: Resolto Título non traducido en forumhome



Simon Lloyd
17-06-11, 07:50
Ola todo, teño notado que en forumhome o título de temas non son traducidos (se ollar agora para a Axuda de Microsoft Office - Microsoft Office Conversa - Programación VBA Excel - Programación de acceso (http://www.thecodecage.com/forumz) desprácese ata o foro Presentacións vai ver un que comeza con "Hola ...." en forumdisplay aparece como" Ola ...." o que é bo) é un erro ou ten algo i mssed ao actualizar ou vBSEO ou. htaccess?

vBET
17-06-11, 13:38
Como eu vexo os seus títulos son traducidos. Sobre este tamén cambia URL entre as traducións. Vexo que na súa páxina principal foro e no sub-foro que amosa o título pouco diferente - eu supoño que é porque o título na casa foro son cortadas. Será que este título é envolto en bbcode langtitle? (Pode comprobar-lo, indo a edición avanzada.

Simon Lloyd
17-06-11, 17:41
Como eu vexo os seus títulos son traducidos. Sobre este tamén cambia URL entre as traducións. Vexo que na súa páxina principal foro e no sub-foro que amosa o título pouco diferente - eu supoño que é porque o título na casa foro son cortadas. Será que este título é envolto en bbcode langtitle? (Pode comprobar-lo, indo a edition.Yes avanzada, se eu ver o post en modo avanzado de edición que ten esta Hola a todos, como podes ver que non é un título longo, entón eu non sei por que hai que truncado e, a continuación, mostrar non traducidas?

kamilkurczak
18-06-11, 09:49
Vou tentar reproducir-lo no meu foro de proba:)

Simon Lloyd
18-06-11, 10:08
Ok ansiosos para escoitar de ti:)

vBET
29-06-11, 17:47
Si, se eu ver o post en modo avanzado de edición que ten esta OLA PARA TODOS, como podes ver que non é un título longo, entón eu non sei por que hai que truncado e logo ver sen tradución?

Ok - así como eu velo agora, non hai ningún problema. É título longo, incluíndo o código BBCode. Entón tes que truncado por vBulletin (como podes ver que ten puntos alí, entón foi truncado). vBET posúe un código especial que atopa títulos con langtitle corte - tal atopado, entón finais de langtitle BBCode se engade eo título é traducido. É por iso que cando está na páxina de velo como debería ser - nada foi cortado polo título enteiro foi traducido. E cando vostede está na páxina principal do foro vendo-a como última mensaxe, entón é cortado por vBulletin, vBET manipula-lo e se traduce título de corte - que é porque ten outros resultados tradución (outra cousa foi traducido). Está todo ben.

E como eu me lembro é traducido no seu foro. Eu estaba alí e vin isto - o importante era que os resultados de tradución outra foi en foro páxina principal e unha sesión sub-páxina.

Se queres evitar o título de ser cortada por vBulletin, polo que debes ir ao seu Admin CP e configurar parámetros vBulletin responsable de este (Máximo Título do Tema Última caracteres mostrados).

Por favor, diga que axuda e precisa de axuda futura aquí:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1