PDA

Ver Versión Completa: Resolto Google pensa URLs novas para un sitio diferente



norku
23-03-11, 08:27
Ola,

Eu teño ese Google hoxe:

URL non seguidos
Cando probamos unha mostra de URLs do seu Sitemap e constatamos que algúns URLs redirixida a outros lugares. Recomendamos que o seu Sitemap conter ligazóns que ligan con destino final (a redirección da meta) no canto de redireccionar a outra URL

Google deu o seguinte como exemplo:
HTTP Error: 301. http://www.xxx.com/forum/ru/f64/xxxx-804/

O que eu teño que facer?

kamilkurczak
23-03-11, 09:15
isto non é nada malo, por que?
Ligazóns en mapa do sitio non debe ser traducido.
Iso é bo - Así é como debe funcionar. Por que? Rendemento.
Neste momento xeración de 52 veces máis con temas poden consumir moito tempo para foros grandes. Tradución de quen á vez podería fixo moi, moi lento e xerar gran cantidade de consultas á base de datos.

E iso é bo para Google - como ve, ten unha redirección 301 á páxina con url traducido (HTTP Error: 301).

Google prefire que as conexións foron traducidos, pero iso non os molesta a todos.

Máis en: Integración vBET con outros plugins - vBulletin Empresa Translator (vBET) (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-integration-other-plugins/)

Esta mensaxe de Google é para a súa información. Eles pensan que probablemente ten un malas conexións no sitemap, Eles pensan que non é bo para ti e non sabe nada sobre iso,
pero xa sabe - este ligazóns son redirección (con 301) para a boa forma e iso é bo para google e moi bo para a súa web (rendemento).

vBET non soportan tradución de url en sitemap.

Ademais, non se pode integrar vBET con sitemap - Vostede terá en ligazóns Sitemaps só de temas orixinal. Google rastrexar conexións traducido en si (aínda que vai levar máis tempo) e terá traducido URLs

norku
23-03-11, 09:47
Ola,

Eu non me queixo:) O meu post ten máis que ver coa miña falta de coñecemento do que calquera outra cousa. O meu foro funciona perfectamente (grazas a vostede) e, como vostede di, a mensaxe de Google é para a miña información en vez de ser un aviso, a continuación, que é legal.

kamilkurczak
23-03-11, 10:32
se vai ter máis preguntas. Vou axudar:)

norku
23-03-11, 13:00
Grazas Kamil:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations