PDA

Ver Versión Completa: vBET 3.4.0 Released



vBET
09-03-11, 19:42
Ola:)

Temos nova versión para ti. Agora para vB3.8 o mes que vén imos liberar a vB4.x Ten en conta que por mor de moitos cambios nesta versión é considerada como BETA.

Entón, o que é o máis importante - novo idioma soportado (+ preparado para máis 5), todos os erros coñecidos corrixidos, mellor desenvolvemento, soporte adicional para cache de memoria para a caché e base de datos externa. E moi claro de outras cousas - máis detalles abaixo:)

MOI IMPORTANTE: por mor de novas linguas é necesario para facer os pasos de actualización adicional. Para as novas instalacións nada cambia, aínda hai actualizacións algúns pasos adicionais son necesarias - máis detalles abaixo.

Novo:

Engadiu 6 novas linguaxes: Armenia, Acerbaixán, Euskadi, xeorxiano, crioulo haitiano, urdú.
Esas son en versión BETA en Google e só crioulo haitiano é totalmente soportado por Google neste momento. Así, só crioulo haitiano de novos pode ser utilizado agora, pero vBET está listo a apoiar os outros en calquera momento cando o Google estará listo:) - só vai activalas lo por Admin CP e é iso!
Soporte para cache de memoria: Memcache, APC, XCache, eAccelerator. Tamén fácil de engadir soporte a novos motores!
Soporte para base de datos externa para o caché vBET
(Obrigatorio: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/feature-requests/863-different-db-vbet.html # post6927)
Evitando a duplicación título
Nova opción que engade a linguaxe real ao título da páxina (útil para temas con títulos non traduzível como nome do producto ou algo así)
Fondos xestionados automaticamente para a linguaxe estándar
Cada usuario ten, como máximo, un papel para a linguaxe estándar (solicitado:
Permite ver as estatísticas (cantos usuarios usa idiomas específicos) en Admin CP -> Grupos -> Grupo de Usuarios Manager (solicitado: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/feature-requests/328-some-stats-add.html # post1232)
Programa de Afiliados soporte na ligazón de crédito
Agora todo o mundo que ten vBET enlace de crédito de calquera maneira temos tamén cambiar a gañar con iso! É o suficiente para engadir o seu ID de usuario da filial en Admin CP -> vBET -> Principal - máis detalles na descrición do parámetro
apoio vBET vBSEO con curtas.
Engadido soporte para vBSEO duración URL parámetro limitante. Por defecto desactivado para compatibilidade con versións anteriores - necesidade de conectar para o efecto. Ten en conta que as páxinas xa indexadas con URLs máis será redirixido 301 - polo tanto é seguro para o seu SEO. Aínda así, decidimos facelo configurable polo de agora.
Usuario información bandeira lingua en que a sección en liña
(Obrigatorio: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/feature-requests/269-language-flag-who-online.html)
Apoio para non traducir os títulos
Se queres ter algunhas seccións do título do fío non traducido entón simplemente opaco-lo manualmente [langtitle NT =] [/ langtitle] BBCode (sen espazos). Así como a linguaxe de código usan NT (non traducido). Este é un truco para evitar a tradución dalgúns títulos (como nomes de xogos, música e así por diante) - dentro do corpo aínda usan fío [notranslate] BBCode.
Filets linguaxe soporte para avisos
Engadiu dúas opcións no sistema previo aviso. Mostrar aviso cando:
- O usuario non está navegando no foro en idiomas especificados
- Usuario é navegar polo foro en linguas especificado
Idiomas configuráveis para caché para Visitante.
Agora podes elixir que idiomas serán soportados polo caché Visitante.
Opción para admin - dar a coñecer o tempo de conexión de Google
Esta opción permitirá que para comprobar canto tempo durante a xeración da súa páxina de sumidoiros estaba á espera de resposta de Google. Simplemente imprime resultados de tempo eo número de peticións de Google na parte superior da páxina de resultados. Isto funciona só para Admins polo que é inofensiva para os usuarios normais e permiten comprobar que cuestión está do lado de Google, se foro está máis lento. Está claro que vai traballar para as traducións non almacenada en caché.


Bugs corrixidos:

Resoltos algúns conflitos onde global_shoutdown foi usado, pero non init_startup (fonte de conflito descoñecido, pero o conflito resolto)
Avisos na caché de membro (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-reporting/932-warnings-guest-cache.html)
Limpeza de caché advertencias
Páxina en branco para novo post
Avisos para valores de referencia (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/1141-external_complete-hook.html)
Bandeira corrixido para a lingua malaio (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/1269-malay-flag-wrong.html)
Avatares de texto emerxente
Corte mal ou partes URL
Non sitios de caché con malos resultados de Google
Vaia á opción primeira mensaxe nova (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-reporting/1288-goto-new-posts.html)
Agora nome de usuario na descrición membro e lista de mensaxes PM non é traducido.
Camiño codificado para Admin CP (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/1354-cachecleaner.html)
Ningunha descrición das bandeiras, cando en posición inferior fontes
Códigos de lingua eliminar duplicados formulario URL
Feito redirección permanente polo redirección 301
Bad letras codificadas en palabras clave meta e descrición


Modelos alterado:

vbenterprisetranslator_inpost_translate
vbenterprisetranslator_flag


Outras alteracións:

(Mellora de rendemento) Google límite de lonxitude petición continuar a 2000
Vai dar menos consultas Google que son pescozo de rendemento de inicio.
(Mellora de rendemento) cambios Algoritmo para manter partes non traducidas HTML
(Mellora de rendemento) de conexión One to Google para todas as peticións de tradución nunha páxina.
opcións de configuración vBET reorganizada en Admin CP


Etapas adicional de actualización
Ten en conta que cada etapa de actualización adicionais son a causa do apoio de novas linguaxes. É por iso que, mesmo engadidos 5 idiomas que non son compatibles agora, pero Google ten xa en fase BETA - por iso, cando aqueles se fixo apoiado ningunha etapa adicional será necesario máis. Sentímolo agora para os.

Actualiza o teu regras. Htaccess
Consulte un real no paquete vBET. Por suposto, non hai necesidade de cambiar todo - só a parte cos códigos de linguaxe (códigos engadidos para novas linguas). Para ser seguro, é mellor a copia feita do seu arquivo htaccess. Antes do cambio. Os que soporta tradución de contido fóra do directorio foro - lembre que ten regras vBET en varios arquivos htaccess -. Actualización todos aqueles.
Soportados selección linguas
Porque novas linguaxes se engadiu ten que seleccionar de novo de novo os idiomas que quere apoiar! Linguas cambiou orde, entón despois de actualiza-lo pode ter comprobado noutras linguas que a actualización antes. Teña en conta que / escritura que un son aqueles e axustes correctos despois da actualización.
Ademais, se usa todos os idiomas que terá que desactivar os que non son realmente soportados (os que están claramente marcados) - é o suficiente para facelo nun lugar Admin CP -> vBET -> Tradución -> Tradución Activar (3 pezas) .
Sentímolo polo inconveniente - que era necesario para manter a orde alfabética no CP Admin. Por iso, trae pequeno inconveniente durante esta actualización, pero moito de conveniencia para o resto do tempo de administración.
Dereitos para os directorios de caché Visitante
Se está usando caché Guest a continuación, engade os dereitos apropiados (detalles na configuración Cache Guest en CP Admin) agora directorios Cache novos visitantes: hy, az, eu, ka, HT, ur (se non caché do hóspede non vai funcionar para os)
robots.txt actualización
Se perfeccionou o seu foro tamén as nosas suxestións para robots.txt, por favor, actualiza-o tamén a novas linguas (códigos: hy, az, eu, ka, HT, ur)
Sitemap Generator integración
Se Sitemap Generator integrado con vBET, por favor - engadir códigos de linguaxe nova non hai (só para aqueles que apoio - non todos os)

basketmen
09-03-11, 21:47
Michał i am sorry, é a miña petición característica: Manual traducir, polo que a súa como wikipedia, o artigo é o mesmo manual só traducido a outra lingua por parte dos membros (ou por equipos)

non podo dar aínda?

esta característica pode cambiar VB foros en novos wikipedia: D

cesarica
10-03-11, 02:28
Fai gran recursos! Eu non podo esperar para a versión 4.x VB;)

meu favorits:
# (Mellora de rendemento) Google límite de lonxitude petición continuar a 2000
# (Mellora de rendemento) Unha conexión co Google para todas as peticións de tradución nunha páxina.
# Soporte para non traducir os títulos
# Soporte para cache de memoria: Memcache, APC, XCache, eAccelerator. Tamén fácil de engadir soporte a novos motores!

kamilkurczak
10-03-11, 10:18
aínda estamos a traballar en vBET4 versión:)

tavenger5
10-03-11, 17:30
Moitas grazas! Traballando ben ata agora usando memcache

meto
05-04-11, 10:50
Estamos lonxe de lanzamento da versión 4.x?

kamilkurczak
06-04-11, 19:11
aínda estamos a traballar nesta versión. Michał volveu de vacacións.

dacho
17-04-11, 11:12
É esta versión a versión anterior axudará o problema facendo que sistemas de gran porte como o meu? Parei o funcionamento da versión anterior, fai que o colapso do meu servidor dedicado!

vBET
17-04-11, 19:42
Olá Como escribiu Kamil eu estaba de vacacións. A nova versión ten varias actualizacións, incluíndo actualizacións de rendemento. Maior deles é o soporte para caché de memoria.

Neste momento non podemos dicir que nova versión vai resolver os seus problemas anteriores, porque eu non sei que problemas está escribindo. Teña en conta que nos das soporte GRATIS, en caso de problemas, é aconsellable deixar como saber a estas e traballar sobre elas. Teremos o pracer axudar e comprobar o que está a suceder no seu servidor en caso de problemas. Neste momento só podo dicirlle que as melloras de rendemento foi feita, tamén coñecido erros corrixidos e algúns novas características incluídas.

meto
19-04-11, 14:18
...
Agora para vB3.8 o mes que vén imos liberar a vB4.x
...
Somos nós alí aínda? :) Estamos na segunda quincena de abril.

vBET
20-04-11, 20:07
Somos nós alí aínda? :) Estamos na segunda quincena de abril.

Si, sei:) Eu pretendía facelo no primeiro semestre, pero o retorno das vacacións deunos máis sorpresas que eu esperaba;) Aínda estamos a traballar niso. Cambios máis importantes xa están pechados. Algúns erros novo aparece así que queremos resolve-lo tamén antes do lanzamento. Eu sería máis feliz para liberar o máis rápido posible, pero présa non é boa para a calidade;) Entón, imos corrixir os erros coñecidos e solte:) Eu espero que sexa como máximo na primeira semana de maio.

dacho
23-04-11, 10:26
Neste momento non podemos dicir que nova versión vai resolver os seus problemas anteriores, porque eu non sei que problemas está escribindo. Teña en conta que nos das soporte GRATIS, en caso de problemas, é aconsellable deixar como saber a estas e traballar sobre elas. Teremos o pracer axudar e comprobar o que está a suceder no seu servidor en caso de problemas. Neste momento só podo dicirlle que as melloras de rendemento foi feita, tamén coñecido erros corrixidos e algúns novas características incluídas.
Falamos no pasado sobre o problema que o sistema crea .... Bottom line - servidor dedicado non pode manter o sistema de tradución activa sistema ... Intento a súa suxestión para pechar a maioría das linguas e deixar algún individuo, baixa a presión, senón que crea unha tradución recursos do sistema son grandes ... Podemos pasar por riba de cousas xuntos e ver como podemos resolver-los, pero ten que ser estar comigo xuntos, atopar unha solución. Non podo executar o sistema e esperar pola súa resposta todos os días!

vBET
25-04-11, 20:47
Falamos no pasado sobre o problema que o sistema crea .... Bottom line - servidor dedicado non pode manter o sistema de tradución activa sistema ... Intento a súa suxestión para pechar a maioría das linguas e deixar algún individuo, baixa a presión, senón que crea unha tradución recursos do sistema son grandes ... Podemos pasar por riba de cousas xuntos e ver como podemos resolver-los, pero ten que ser estar comigo xuntos, atopar unha solución. Non podo executar o sistema e esperar pola súa resposta todos os días!

Oi Sentímolo, pero eu non son capaz de lembrar de todos os casos. A mellor idea é comezar a escribir no seu segmento xa existente, por que non teremos toda a historia das accións xa tomadas.
Entón imos a el desa maneira - cando 4.x vBET novo será lanzado reabre seu segmento e imos traballar nel.
Nós fornecen soporte gratuíto, aínda non é 24 / 7 para que poida ver atrasos nas nosas respostas, nós estamos aquí todos os días laborables, só os nosos clientes son de todo o mundo por iso ás veces sufrimos diferenzas de tempo grande de vacacións completamente distinto (ou sexa, hoxe Moitos países teñen vacacións, pero non necesariamente todos).

Taurus
03-05-11, 16:08
Calquera noticia de como a actualización da versión vB4 estará dispoñible?

vBET
03-05-11, 20:58
Calquera noticia de como a actualización da versión vB4 estará dispoñible?

Neste momento, abrimos dous pequenos erros para vBET4.x que queremos para corrixir antes do lanzamento. Todas as outras cousas están pechados. Eu estou traballando nunha desas agora con algunhas cuestións, é por iso que eu non podo estar seguro de cando será pechado. Se non seremos capaces de pecha-la axiña, imos liberación, incluíndo os - estes son só pequenos polo que non afecta principais funcións, performance, nin a dispoñibilidade.

Se ningún erro grave será informar, imos liberar vBET4.x esta semana - probablemente na fin de semana:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations