PDA

Ver Versión Completa: Problemas PhotoPost

bcraytor
26-02-11, 03:59
Este post contén información adicional para o post anterior. Nótese que o sistema non permite a incorporación de URLs - ou algo semellante, e é de feito moi restritiva en canto a publicación ou comunicación.

Estou a ter problemas para instalar VBet para traballar con PhotoPost. Intento seguir instrucións noutros lugares sen éxito.

Teño as recentes transferencias de vBulletin e pos Foto vBulletin se instala en

/ Home / ... / public_html

PhotoPost está instalado en / / home ... / public_html / PhotoPost

Esta é tamén unha photopost.ValuationEngineer.com, con directorios semellante para Clasificados e PhotoPost

Eu por favor copie o estilo de vBulletin para PhotoPost ea
bandeiras traducións aparecen alí. Pero cando premo nunha bandeira, salta ao seu principal foro co principal foro traducido. Cando volver ao PhotoPost foro non é traducida. Este tamén é un problema se eu premer en calquera sub-foros de PhotoPost (ou Clasificados ou revisión).

Alguén pode axudar?

vBET
02-06-11, 21:52
Oi Kamil foi responsábel por esta sección. El ten vacacións agora.

Estou comprobando todos os casos en aberto e eu penso seu post sen resposta. Non sei se foi resolto noutro post que está escribindo, por AM, ou non en todos. É por iso que eu estou preguntando sobre o estado actual da cuestión. É peitoril existe ou non? En caso afirmativo, proporcionar toda a información aquí sobre o tema (que escribiu sobre iso nalgún outro lugar - o que estaba escrito alí).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1