PDA

Ver Versión Completa: estilo diferente



Damas
25-11-09, 04:40
Ola,

Existe algunha maneira de usar estilo diferente só para traducir (lingua) páxinas?

Grazas

vBET
25-11-09, 06:41
Isto é aplicable a cabina vBET 2.x (libre) e 3.x vBET (comercial) versións.

Se vostede está na páxina traducida, significa que marcou $ _GET ['language'].

Isto significa que é capaz de facer calquera personalización que funcionará só para páxinas traducidas. Todo o que tes que facer é a modificación que pode comprobar se o idioma se define antes de facer calquera cambio.


if ($_GET['language']) {
DO SOMESTHING SPECIAL ONLY FOR TRANSLTED PAGES
}


Este código pode incluír en extensión.

Pode tamén fixo cambios especial dentro de modelos:


<if condition="$_GET['language']">
DO SOMESTHING SPECIAL ONLY FOR TRANSLTED PAGES
</if>


Bo exemplo para o modelo - seguimento xestionar tradución en java script + use internacionalizado canle RSS (só para vBET 3.x):



<script type="text/javascript" src="<if condition="$_GET['language']">/$_GET[language]/</if>external.php?type=js"></script>
<table class="tborder" cellpadding="6" cellspacing="1" border="0" width="100%" align="center">
<tr>
<td class="tcat">
Last Posts
</td>
</tr>
<tr>
<td class="alt1 bulletlinks">
<script type="text/javascript">

</script>
</td>
</tr>
</table>
<br/>


Damas
25-11-09, 13:44
Gran, traballando moi ben para min.

A última cousa que eu teño, como poñer flags na cabeceira só na traducidos (lingua) páxinas por favor?

Estou realmente moi Grazas pola súa paciencia e cooperación.

Damas
25-11-09, 13:57
É iso: D

$ Vbenterprisetranslatorflags


Grazas

vBET
25-11-09, 14:00
Gran, traballando moi ben para min.

A última cousa que eu teño, como poñer flags na cabeceira só na traducidos (lingua) páxinas por favor?

Estou realmente moi Grazas pola súa paciencia e cooperación.

Use lugar personalizado para bandeiras e poñelas onde quere para páxinas traducidas, e onde quere para as páxinas traducido usando condicións opostas.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1