PDA

Ver Versión Completa: Xa feito Mcached como caché



meto
10-02-11, 20:30
Sei que iso xa foi proposto, pero gustaríame bater esa idea. Para min é absolutamente "must have" para tal característica en foros de grande porte. Tente reescribir vBET usalo, pero despois dunha rápida ollada no seu código eu desistín. Por que non usar de programación obxecto? É moito máis doado de codificar e modificar scripts con el. Eu creo que sería 5 min. traballo para código de outro mecanismo de caché cando sería nunha clase estandarizados.

kamilkurczak
10-02-11, 23:29
Estamos traballando agora en diante, esa opción:)

vBET
26-02-11, 16:46
Así como Kamil escribiu - estamos a traballar niso:) Máis precisamente estou traballando niso neste momento:) Queremos apoiar:
- Memcache
- APC
- Xcache
- Eaccelerator

Se será incluído na próxima versión, entón definitivamente será marcado como función BETA. Non está decidido aínda será a próxima versión ou a un despois diso. Ademais, se será incluído na próxima versión que aínda non decidiu que será totalmente soportado ou só para caché de invitados para o comezo.

En poucas palabras - dámoslle esta funcionalidade, aínda non está seguro que vai ser a próxima versión:)

meto
26-02-11, 16:56
Se tivese clase de obxecto de caché decente engadindo próxima Storage cacheing sería paz de bolo.

Marcin Kalak
27-02-13, 11:28
Perdón Para resposta tardía. Esta funcionalidade foi engadida en liberación 4.3.0.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations