PDA

Ver Versión Completa: Tirar algúns carácter especial só en url, gosta [, ], *, e outros



basketmen
03-11-10, 01:27
Ola persoal, precisa de axuda aquí


in vbseocp.php --> Character Replacement --> i set Substitúe Non-Inglés Personaxes en URLs?, a manter a non-Inglés Personaxes en URLs como as instrucións de instalación vbet


en lingua estándar (en inglés) eu teño eliminar algúns caracteres que non precisaba de URLs, como [,], * e único carácter outros, porque eu non son o confort con estas único carácter na lingua estándar (en inglés)



por favor me axude caras como eliminar eses caracteres únicos na url no idioma por defecto (inglés), pero aínda usando "Keep Non-Inglés Personaxes en URLs" opción






i tried to add [ and ] and * character in vbseocp.php --> Define Stopwords but its not working, or can its removed from vbseocp.php --> Establecer o seu Replacements personaxe personalizado?

OR

se hai código condicional para "Substitiur Non-Inglés Personaxes en URLs?" para a linguaxe estándar único e "Keep Non-Inglés Personaxes en URLs" a outras linguas "para outras linguas, quizais poidamos facer que o código condicional en algo vBSEO / Resources / xml / config.xml como este só para exemplo
if ($ vbetlang == estándar)
{
Substituír non-Inglés Personaxes en URLs?
}
if ($ vbetlang! estándar =)
{
Manteña Non-Inglés Personaxes en URLs a outros idiomas
}

basketmen
03-11-10, 01:45
para a primeira forma eu xa sei como facelo, grazas por Andrés Durán Hewitt en vBSEO foro:


Ola,

Aínda pode definir substitucións carácter independente da 'Keep Non-Inglés Personaxes URLs' opción. Por favor, inténteo definir o seguinte substitucións personalizadas caracteres:



'['=>''
']'=>''
'*'=>''
E deixe-me saber como vai.

Mellores cumprimento.






pero é mellor se é que podemos utilizar a segunda forma anterior, por favor, deixe-nos saber se alguén ten información sobre esta condicional, e eu suxiro que usar a primeira forma anteriormente, se usa o inglés / latín como lingua estándar (como case todos nós usalo )

vBET
04-11-10, 19:58
Estou lendo o con coidado agora e darlle resposta en breve:)

basketmen
04-11-10, 20:17
o exemplo coma este url auto-fío



http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/1158-remove-some-single-special-character-url-like-%5B-%5D-%2A-others.html

é mellor a url como esta, Eliminar o carácter especial [,], * e en negra por riba, mellor para Inglés foro


http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/1158-remove-some-single-special-character-url-like-others.html




exemplo URLs outros, que teñen algúns caracteres especiais no título e na url
[Language: linguaxe $ Non engadir BBCode lingua] en Resposta Rápida
& Ligazóns Goto = newpost non redireccionar correctamente
langtitle = sk] F.. erro? (% Http: / / www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/755-langtitle 3Dsk% 5Df-bug.html)
Showthread.php? P = x non reescrito
"Vbet_-bandeira" cuestión (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/265-vbet_-flag-issue.html)
Ter 2 lang = bbcode ... (Http: / / www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/54-having-2-lang% 3D-bbcode.html)

vBET
04-11-10, 20:37
OK así - pode facelo tamén por ficheiros vBET:
1. Vbenterprisetranslator_seo.php aberto
2. Buscar:


$vbet_custom_char_replacement = array(
'"' => '',
'[langtitle=' => '',
'[/langtitle]' => '',
']' => '-'
);

3. Engadir existen pares de forma semellante ao vBSEO

Terá que engadir lo de novo despois de cada actualización, xa que os cambios serán substituídas. Así, mantendo-a en substitución vBSEO costume parece idea mellor.

Sobre a súa proposición 2. Tal condición quedaría así:


if ($_REQUEST['language'])
{
Keep Non-English Characters in URLS for other languages
} else {
Replace Non-English Characters in URLs?
}

Non probamos esa solución para que o consello de facelo non nalgunha instancia de proba no foro real e comprobar como se comporta. Eu non creo que vai traballar - Supoño que a partir de configuración el tomadas simplemente o valor e anexado a variable, de xeito variable trataría isto só como un valor cadea. Eu supoño - non probado. Entón, ese cambio debe ser o ton noutro lugar no lugar onde variable colle o valor que podería facer:


$theVariable = $_REQUEST['language'] ? value for Keep Non-English : value for Replace Non-English


Se a variable é global (e se non é variable constante), entón podes substituílo-lo / includes ficheiro / vbenterprisetranslator_functions_seo.php. Existen 2 prazas onde tes un código coma este:


if ($language) {
$text = vbet_filter_replace_text($text, VBSEO_SPACER, VBSEO_APPEND_CHAR);
} else {
$text = vbseo_filter_text($text, $allowcharsl, $filter_stop_words, $reversablee, $keep_tailspaces);
}

Así, pode cambiar o valor variable global en educación else, diante do texto é avaliada.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1