PDA

Ver Versión Completa: Resolto Alguén sabe por que todas as miñas páxinas en inglés están desorde, pero as traducións traballo?



dgparent
26-10-10, 20:07
Tiven que actualizar a vBSEO 3.5 e as recentes vbet agora miñas páxinas Inglés son toda desarrumada, pero as traducións funcionan ben? Parece que pode ter que ver con css ou algo que eu estou nunha perda.

dgparent
26-10-10, 21:00
Ademais, cando vai para site.com / forum / a páxina está en branco, pero eu teño iso no meu htaccess

redirección 301 webscutest.com / foro / index.php webscutest.com / forum /
redirección 301 webscutest.com / forum webscutest.com / forum /
RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Webscutest \\ con.
RewriteRule (.*) http://www.webscutest.com/forum/ $ 1 [L, R = 301]

Así, os usuarios están tendo dificultades para atopar o foro

kamilkurczak
26-10-10, 21:46
Tiven que actualizar a vBSEO 3.5 e as recentes vbet agora miñas páxinas Inglés son toda desarrumada, pero as traducións funcionan ben? Parece que pode ter que ver con css ou algo que eu estou nunha perda.

Ola,
Eu escribín sobre iso noutro segmento seu. Se desactivar un vBSEO terá un estilo normal, ben. probalo.
Entón, esta é unha cuestión vBSEO. Só ten que escribir sobre iso para apoiar vBSEO.

dgparent
26-10-10, 21:52
Si, sei, pero eles non responden e eu penso que alguén aquí sería de ver este problema

kamilkurczak
26-10-10, 21:55
usa algún caché? pero non de caché vBET - de mod diferente? quizais caché do vB? se si - intentar limpa-la.
Editado:
Como eu vexo o seu sitio principal do foro está a traballar agora.

dgparent
26-10-10, 22:03
correcta, pero a ningunha das páxinas en inglés de traballo unha vez que fai clic en un post para ler

vBET
27-10-10, 01:45
Oi

Como eu vexo no seu foro todo o texto en temas faise en cor branca sobre fondo branco. É dicir mesmo para páxinas traducidas e non traducidos. Isto está en Opera. Cando eu estou ollando en Firefox é OK para páxina traducida e mal para non traducido (de novo texto en cor branca).
Como vexo empregando Firebug en Firefox para as páxinas traducidas tes estilos moito menos CSS incluída. Supoño que algún arquivo CSS que non se usa, a continuación, en todo.

Kamil - asegúrese URL arquivos CSS na páxina. Isto todo é sobre estilos. Contido todo é na saída.

Tamén - en primeiro lugar - era controlado non é problema vBET? Será que o problema aparece tamén cando vBET é completamente desactivado (quero dicir con discapacidade no CP Admin,. Htaccess e arquivos vBSEO)?

vBET
27-10-10, 01:49
Creo que esta é a causa do problema:

<base href="../http://www.webscutest.com/forum/" />

Como ve alí é o camiño errado na base.

E dicir á páxina traducida:

<base href="http://www.webscutest.com/forum/" />
<base href="/forum/pl/../http://www.webscutest.com/forum/" />

É por iso que está a traballar nalgúns broewsers e nalgúns non (algúns toman a primeira base, algunhas pasado).

dgparent
27-10-10, 01:53
algunha idea de como arranxar? Onde vostede ve iso?

vBET
27-10-10, 01:57
Podes atopalo no seu código fonte da páxina.

Por favor, diga o que é valor exacto de vBulletin Foro parámetro URL no seu foro.
Kamil - o valor quedará ben por favor mire para solución en Serwer cliente - saber a causa debe ser rápido para resolver (primeiro descubrir que é unha cuestión vBET en todo).
Eu teño 3 á noite agora so sorry, pero Kamil ha traballar neste máis pola mañá:)

dgparent
27-10-10, 02:00
Esta é a partir do adminpanel VB

URL foro
URL do seu foro.
Nota: non engadir unha barra ao final. ('/')

vBET
27-10-10, 02:18
vBulletin cambiou a súa URL e opaqued-lo. Introduza o novo dentro de bbcode CODE - así saberemos o valor exacto dese parámetro no seu foro.

dgparent
27-10-10, 02:20
Eu engade o extra: na url



http://www.webscutest.com/forum

vBET
27-10-10, 02:29
Non sei por que facelo máis difícil ... Eu resolve-lo - debo confirmar con certeza agora - por favor, ollar no seu post anterior e confirmar se é o valor exacto?

Se é así, entón está ben - neste caso, asegúrese de que a culpa é vBET en todo - desactivar completamente vBET:
1. Desativá-lo Admin CP
2. Comentario regras vBET in. Haccess
3. Copia real dous arquivos modificados vBSEO e substitúe-lo polo orixinal do paquete vBSEO.

Se o problema aínda existe despois de desactivar, non é culpa vBET e non podemos axudar con cuestión que non é causada por vBET.

Se o problema desaparece despois de desactivar, por favor, desfacer os cambios e dar información sobre Kamil - ha comprobar e resolver-lo no local.

kamilkurczak
27-10-10, 08:05
Ola,
Fixen todos os pasos de Michał post (post anterior) ea cuestión aínda está alí (aínda que vBET é desactivar).
Como escribín antes - é dicir, nin vBET cuestión, probablemente vBSEO. Só ten que escribir para apoiar vBSEO.
do noso lado iso é todo. Resolto

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1