PDA

Ver Versión Completa: Resolto Problema de rexistro



beaconsfield
05-10-10, 19:55
Cando membros non rexistrados quere rexistrar unha nova conta que recibe base de datos falla despois do depósito todas as táboas ao final. Ninguén pode rexistrar unha nova conta agora? Necesito a vosa axuda inmediata.


Válido SQL:
INSERT into usuario
(Opcións, parentemail, correo electrónico, nome de usuario, sal, passworddate, contrasinal usergroupid, LanguageID, usertitle, customtitle, showbirthday, birthday_search, aniversario, Timezoneoffset, **** vestido, vbet_def_lang, displaygroupid, joindate, lastVisit, lastactivity, autosubscribe, showvbcode , threadedmode, reputationlevelid, reputación, pmpopup, maxposts, daysprune, startofweek)
VALOR
(11537751,'', 'kardelen_ksk22 ********** con', 'kardelenksk22', '\\ \\ w (y4I5Tv.7} <98ky5Uwe, B = |) CFX \\ "', FROM_UNIXTIME (1286304455) , '55e50d487aa19ca1367c67c5d0f31709 ', 3, 12, "Yeni Üye', 0, 0, '1985-04-26 ', '04-26-1985, 2, '88 .242.91.77', 'tr','' , 1286304455, 1286304455, 1286304455, -1, 1, 0, 5, 10, 1, -1, 0, -1);

MySQL Erro: 'vbet_def_lang' columna Unknown en 'lista de campo'
Número de erro: 1054
Data de solicitude: martes, outubro 5, 2010 @ 21:47:35
Erro Data: Martes, 5 outubro, 2010 @ 21:47:35
Script: http://www.mydomain.com/register.php?do=addmember
Referrer: http://www.mydomain.com/register.php?do=addmember
Dirección IP: 88.242.91.77
Nome de usuario: kardelenksk22
Classname: vB_Database
MySQL versión:

Simon Lloyd
05-10-10, 20:53
Cando usou o meu. Reescribir as regras htaccess que cambiou o forumz palabra para a súa carpeta foro?

beaconsfield
05-10-10, 21:10
Non, non. Eu non uso cartafol foro. ¿Que debería facer?

Simon Lloyd
05-10-10, 21:15
. Htaccess que ten a miña carpeta de extensión, o seu foro é así www.mysite.com / forum cambie a forumz para o foro ten que ser bo:) (btw i só compras e instalado esta hoxe)

beaconsfield
05-10-10, 21:19
O meu é www.mydomain.com

Simon Lloyd
05-10-10, 21:23
Así que sería difícil de adiviñar, pero non podería facer peor que cambiar de your.htacces o que copiou da miña solución a este e ver como vai

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]Se iso non funciona, establecer o seu reescrita volve ser como era antes de que nunca cambiou hoxe e esperar por alguén de aquí para entrar en contacto con vostede, polo menos, eles serán capaces de usar o seu foro :)

beaconsfield
05-10-10, 21:27
Grazas pola túa axuda pero non resolve o meu problema de base de datos. O problema é que ninguén pode rexistrar unha nova conta agora. Por mor da táboa idioma por defecto non é coñecido. Algunha idea?

Simon Lloyd
05-10-10, 21:33
cambiar o idioma por defecto no seu idioma por defecto AdminCP> vbet> principal>

Entón para ti ver o foro www.mydomain.com/en/ en se a súa lingua estándar é o inglés.

Iso é o mellor que podo facer como o seu non meu mod e im non coder - sorry!

beaconsfield
05-10-10, 21:34
En calquera caso grazas:. DI vai esperar resposta Michal.

kamilkurczak
06-10-10, 08:50
Ola
Eu estaba no seu sitio e non podo atopar bandeiras. ten seguro que importou un ficheiro product.xml vBET de facerse non uploadfolder-by-AdminCP> produtos e plugins-> add / produto de importación?

vBET
06-10-10, 11:25
Cando membros non rexistrados quere rexistrar unha nova conta que recibe base de datos falla despois do depósito todas as táboas ao final. Ninguén pode rexistrar unha nova conta agora? Necesito a vosa axuda inmediata.

Se aínda existe - por favor, unha vez importación de arquivos vBET produto. Durante vBET instalación crea esta columna. Podes atopar no arquivo de produto:

$vbulletin->db->query_write('ALTER TABLE ' . TABLE_PREFIX . 'user ADD vbet_def_lang VARCHAR(5)');

Parece que algo saíu mal primeira vez. Consulte o fai desaparecer despois de importar ficheiros do produto vBET novo. Se aínda non funciona - por favor, detalles de acceso AM para o seu CP FTP e Admin - imos comprobar iso.

beaconsfield
06-10-10, 18:46
Eu reinstalar plugin (overite) problema dúas veces aínda existen. Enviarlle unha AM.

vBET
06-10-10, 23:29
Conseguín. Ten en conta que temos pola noite sobre o noso tempo agora. Kamil coidará sobre iso mañá:)

kamilkurczak
08-10-10, 12:09
Ola, eu aínda estou esperando por AM de ti:)

beaconsfield
08-10-10, 19:00
Sentímolo para o fin de responder. PM enviada.

beaconsfield
08-10-10, 22:18
Eu unistalled e reinstalar novo. O problema está resolto.

kamilkurczak
08-10-10, 22:42
Ola,
Grazas pola súa confirmación.
:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1