Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads Tarkista vBET vBulletin 5

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 2 ja 2

Thread: PhotoPost Pro kysymys

Junior Member

Default PhotoPost Pro kysymys

Hei, kun korvataan sanat "ylimääräisiä hakemistoon" ja kirjoittaa tiedostoon. Onko se koko hakemiston? Tai vain ->> / galleria /? Saan internal server virheitä, kun yrität vierailla PhotoPost Pro sivu.

Kiitos, mahtava tuote!

Muokkasin, vuonna vBET >> Etusivu>> pitää hakemistoon>>> / galleria /

Minun tärkein. Htaccess lisäsin sääntö, jossa vaihdoin sanat "ylimääräisiä hakemistoon 'to Gallery

Laitoin vbenterprisetranslator_front_controller.php muuttaa "SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH" minun Galleria-kansioon. Muuttunut polku käyttämällä todelliset hakemistosta työkalu löytää polkuni. lisätä niitä kirjoittaa säännöt. Hehehehe ja silti internal server error sivu. Olen hämmentynyt.
    Viimeksi muokannut El Caballo; 22-09-10 at 16:34.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Blogimerkintöjä
    1

Kyllä - integrointi PhotoPost voi olla tuskaa. Tiedämme tämän, mutta emme voi helpottaa. Se johtuu PhotoPost eivät tue normaalia vBulletin tapa sivujen sukupolven (koukku global_complete ei tueta).

Antakaa meille koko sisällöstä teidän. Htaccess tiedostot päähakemistoon ja photpost hakemistosta. Tarkistamme asian.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33