Olemmeko jo perillä? Me olemme huhtikuun jälkipuoliskolla.
Kyllä minä tiedän Olen suunnitellut tehdä tämän alkupuoliskolla, mutta palaa lomalta antoi meille lisää yllätyksiä odotin Olemme edelleen työn alla. Tärkeimmät muutokset ovat jo kiinni. Joitakin uusia vikoja tulee niin haluamme korjata se myös ennen julkaisua. Olisin hyvin onnellinen vapauttamaan ASAP, mutta kiire ei ole hyvä laatu Joten me korjaamme kaikki tunnetut viat ja vapauta Toivon, että se on korkeintaan toukokuun ensimmäisellä viikolla.
Tällä hetkellä emme voi sanoa ei uusi versio ratkaisee aikaisempia kysymyksiä, koska en tiedä mitä asioita kirjoitat noin. Huomaa, että voimme tarjota ilmaista tukea niin jos asiat on viisasta antaa kuin tietää ne ja työstä niitä. Me antaa mielellään ja tarkista mitä palvelimen tapauksessa kysymyksiä. Tällä hetkellä voin vain kertoa, että suorituskyvyn parannuksia tehtiin myös tunnettua virhettä kiinteitä ja joitakin uusia ominaisuuksia mukaan.
Hi. Anteeksi, mutta en pysty muistamaan kaikkia tapauksia. Paras idea on alkaa kirjoittaa oman jo olemassa kierre, koska meillä on kaikki historiaa jo ryhtynyt toimenpiteisiin.
Joten sitä tällä tavalla -, kun uudet vBET 4.x ilmestyy ota uudelleen kierrekoon ja pyrimme siihen.
Tarjoamme maksutonta tukea, silti se ei ole 24 / 7, jotta voit nähdä viiveitä meidän vastauksemme, me olemme täällä jokaisena arkipäivänä juuri asiakkaamme ovat peräisin koko maailmaa niin joskus me kärsimme iso aikaerot täysin eri vapaapäiviä (eli tänään Monet maat ovat lomalla, mutta ei välttämättä kaikkia).
Kaikki uutiset kun päivitys vb4 toisinto on saatavilla?
Tällä hetkellä olemme avanneet 2 pikku virheitä varten vBET4.x jotka haluamme korjata ennen julkaisua. Kaikki muut asiat ovat kiinni. Olen työskennellyt yksi niistä nyt joitakin ongelmia, siksi en voi olla varma kun se suljetaan. Jos emme pysty sulkemaan se nopeasti, me julkaisee myös - ne ovat vain vähäisiä, joten älä vaikuttaa päätoimintojen, suoritusarvoja eikä saatavuutta.
Jos mitään vakavaa vikaa raportoidaan, me julkaisee vBET4.x tällä viikolla - luultavasti viikonloppuisin