PDA

View Full Version: Miten branding ilmainen vaihtoehto toimii?

nlpconnections
11-04-10, 13:55
Kannatin tätä, kun se oli ilmainen modi, mutta sanoit et saanut minun lahjoitus - ja sitten vielä kun annoin sinulle Paypay asiointitunnuksen et vieläkään ei vastannut.

Nyt olen maksanut täyden version, ja branding ilmainen vaihtoehto myös - ja minulla on edelleen kaikki tuotemerkin sivustoni ja mitään yksityiskohtia siitä, miten poistaa se.

Voitteko vastata tähän? Minusta on epäreilua, että olen maksanut kaksi kertaa ja en vieläkään ole mitä olen maksanut. :)

Miten voin poistaa branding? :):)

vBET
11-04-10, 14:37
Hello:)

En ollut tarkkailun lahjoituksen, koska myös kirjoitti, että aiot ostaa maksullisen version anyway. Joten ei ollut järkeä menettää aikaa. Olen tarkistanut asian lahjoituksia juuri nyt ja näen, että sain lahjoituksena NLP Connections tammikuussa (eri asiointitunnuksen) - kirjoitit siitä huhtikuussa ... Joten tämä on syy miksi ajattelin se ei tullut - Tarkistin vain viime lahjoituksia ei tehnyt muutama kuukausi sitten.

Jos olet tuotemerkin vapaalla lisenssillä niin oletuksena se poistetaan luotto-linkkiä. Olet myös saa sitten poistaa tietoja vBET versiosta ollenkaan. Lähetämme ohjeet miten tehdä tämän PM tai sähköpostitse, jos joku kysyy.

Sait mitä maksetaan - voit olla varma siitä:) Minä lähetän PM sinulle hetken:)

nlpconnections
11-04-10, 16:40
Kiitos tästä!

Octavius
23-06-11, 05:47
Hello:)

En ollut tarkkailun lahjoituksen, koska myös kirjoitti, että aiot ostaa maksullisen version anyway. Joten ei ollut järkeä menettää aikaa. Olen tarkistanut asian lahjoituksia juuri nyt ja näen, että sain lahjoituksena NLP Connections tammikuussa (eri asiointitunnuksen) - kirjoitit siitä huhtikuussa ... Joten tämä on syy miksi ajattelin se ei tullut - Tarkistin vain viime lahjoituksia ei tehnyt muutama kuukausi sitten.

Jos olet tuotemerkin vapaalla lisenssillä niin oletuksena se poistetaan luotto-linkkiä. Olet myös saa sitten poistaa tietoja vBET versiosta ollenkaan. Lähetämme ohjeet miten tehdä tämän PM tai sähköpostitse, jos joku kysyy.

Sait mitä maksetaan - voit olla varma siitä:) Minä lähetän PM sinulle hetken:) Kun ostan branding ilmainen versio on kaikki jutut jo poistettu?

kamilkurczak
23-06-11, 13:07
Jos olet tuotemerkin vapaalla lisenssillä niin oletuksena se poistetaan luotto-linkkiä. Olet myös saa sitten poistaa tietoja vBET versiosta ollenkaan.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.9.99 enjoy automatic translations