PDA

View Full Version: vBSEO integraatio

vBET
14-11-09, 14:34
vBET voidaan integroida vBSEO tukea SEO käännös linkkejä ja myös kääntää otsikot sisällä linkkejä kierteet.

TÄRKEÄÄ: Jos vBET 4.x on tehtävä täydellinen integrointi - vBSEO ja se tarkoittaa että asennusohjeet vBSEO integrointi-osassa kuvatut vaiheet on ennen .htaccess säännöt eivät. VBET 2.x varten käyttäjät tehdä juuri .htaccess osa (2 tiedostoja muutoksia).

Integroida vBET kanssa vBSEO muokata. Htaccess tiedostoon:
JUURI ennen kaikki säännöt käyttöön vain yksi näiden kahden tyyppisiä sääntöjä vbseo.php:

-LYHYT SÄÄNNÖT
Nopeampi ja tehokkaampi mutta voidaan käyttää vain, jos et käytä linkkien kanssa 2-merkkejä osa eli: yourforum.com/XY/

RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

Jos teidän tuomioistuinvaltion käyttää alikansion URL sitten muuttaa 2 ensimmäisen sääntöjen lisääminen foorumi-kansio on johtava '/' vain, kun sivulta =. Niin eli, jos teidän tuomioistuinvaltion foorumi kansio sitten on redirected=/forum/index.php ja sivulta = / foorumi /$ 2

-PITKÄ SÄÄNNÖT
Voit käyttää aina

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

Jos teidän tuomioistuinvaltion käyttää alikansion URL sitten muuttaa 2 ensimmäisen sääntöjen lisääminen foorumi-kansio on johtava '/' vain, kun sivulta =. Niin eli, jos teidän tuomioistuinvaltion foorumi kansio sitten on redirected=/forum/index.php ja sivulta = / foorumi /$ 2

badawidollah
26-03-10, 16:18
i dont nähdä sääntöjä minun vbseo.php

badawidollah
26-03-10, 16:20
<? Php
error_reporting (0);

include_once (dirname (__FILE__). "/ vBSEO / includes / functions_vbseo.php ');
include_once (vBSEO_Storage:: polku ('vbinc'). "/". VBSEO_VB_CONFIG);

vbseo_requested_url ();

$ Vbseo_fullurl = VBSEO_TOPREL. $ Vbseo_url_;
$ Vbseo_url_suggest ='';

kytkin ($ vbseo_url_)
{
case 'vbseo.php ":
exit;
break;

case 'vbseo_sitemap.php ":
case 'vbseocp.php ":
case 'cron.php ":
case 'cron.html ":

sisältää $ vbseo_url_;

exit;
break;
}

/ / VBSEO - täysversio aloittaa \\ ************************************--
if (VBSEO_IN_PINGBACK & & ($ vbseo_url_ == "vBSEO-xmlrpc / '))
{
if (! määritelty ("THIS_SCRIPT '))
@ Define ('THIS_SCRIPT', 'newreply ");
ovat dirname (__FILE__). "/ Maailmanlaajuinen." . VBSEO_VB_EXT;
vbseo_extra_inc ('Avatar');
vbseo_xmlrpc_proc ();
exit;
}

if (VBSEO_REDIRECT_PRIV_EXTERNAL & & ($ vbseo_url_ == VBSEO_REDIRECT_URI))
{
$ Uredir = $ _GET ['redirect'];
/ / $ Uredir = urldecode ($ uredir);
$ Uredir = preg_replace ('#&(?![-z0-9 \\ #]+;)# si "," & ", $ uredir);
$ Uredir = str_replace ('"', "", $ uredir);
/ / $ Uredir = str_replace ('', '% 20', $ uredir);
if (preg_match ("# ^ https?: \\ / \\ / # ', $ uredir) & &! preg_match ('#["<>]#', $ uredir))
{
echo '<html> <head> <meta http-equiv="refresh" content="0;url='. $uredir.'"> </ head> <body> </ body> </ html> ";
exit;
}
}

ja enemmän
Ei RewriteCond siellä

vBET
26-03-10, 22:18
i dont nähdä sääntöjä minun vbseo.php

Säännöt ovat. Htaccess tiedostoon. Opetusta älä sano muokata vbseo.php - sanotaan muokata. Haccess tiedosto ja laittaa lisäsisältö ennen SÄÄNNÖT vbseo.php. Ole hyvä ja mene. Htaccess-tiedoston ja näet siellä säännöt vbseo.php:)

badawidollah
27-03-10, 06:48
minun. httaccess minun foorumi root (vuonna http://www.nusantaraku.org/forum/.httaccess

Minun täytyy noudattaa alla tämäkin?

Nyt - jos foorumi käyttää alihakemistoon URL vaihda sitten 2 ensimmäistä sääntöjä lisäämällä your forum hakemistoon johtavien '/' heti ohjataan =. Joten siis jos foorumi on foorumi hakemistoon niin joudut ohjataan = / forum / index.php ja ohjataan = / forum / 2 dollaria

** Ilman lisätä, että minun foorumi kääntää liian (mutta monen kielet eivät tue)

badawidollah
27-03-10, 08:01
Säännöt ovat. Htaccess tiedostoon. Opetusta älä sano muokata vbseo.php - sanotaan muokata. Haccess tiedosto ja laittaa lisäsisältö ennen SÄÄNNÖT vbseo.php. Ole hyvä ja mene. Htaccess-tiedoston ja näet siellä säännöt vbseo.php:)

siellä säännöt vbseo.php?
Mielestäni paljon uusia käyttäjiä ajattelee vbseo.php niiden forut root
paremmin sanos säännöt vBSEO vuonna. htaccess

badawidollah
27-03-10, 11:21
RewriteEngine

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & ohjataan = / forum / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & ohjataan = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkisto /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}! ^ (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | Kuvat) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteBase / forum /

RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Nusantaraku \\. Org
RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((URL-osoiteluettelon | sitemap_) .* \\. (Xml | txt) (\\. Gz)?) $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php? Sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arkisto /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}! / (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | Kuvat) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

Käytän vBSEO
ja olen käyttäen vBSEO sivukartta generaattori 2.6

vBET
27-03-10, 14:34
Käytän vBSEO
ja olen käyttäen vBSEO sivukartta generaattori 2.6

Meidän kuvaus sanoo selvästi asettaa vBET sääntöjä juuri ennen sääntöjen vbseo.php laitat sen liian aikaisin. Siirrä sitä. Tarvitsetko lisää apua tämän ongelman? :)

Kirjoitin lisää kuvaus tästä laittaa enemmän huomiota juuri ennen osa;)

precylnet
25-04-10, 20:28
Miten integraatio opetuksen vBSEO lighttpd +? Yours.

vBET
25-04-10, 20:37
Miten integraatio opetuksen vBSEO lighttpd +? Yours.
Lähetä nykyinen sääntö, lighttpd, se lähettää sinulle päivitetään:)

precylnet
25-04-10, 20:48
Alussa se oli perus-optisen lighttpd vBSEO näyttää suunnilleen tältä:

$HTTP["host"] == "DOMENA" {
server.document-root = "SCIEZKA DO /HTML/"
url.rewrite-once = (
"^/(sitemap.*\.(xml|txt)(\.gz)?)$" => "/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1",
"^(/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|customavatars)/.*)$" => "$1",
"^(/favicon\.ico|/robots\.txt|.*clear\.gif)$" => "$1",
"^/(.+)\?(.*)$" => "/vbseo.php?$2",
"^/(.+)$" => "/vbseo.php"
)
}

Katsoin tätä foorumia ja nyt KOKO uudelleenkirjoittaminen näyttää tältä:

$HTTP["host"] == "SCIEZKA DO STRONY" {
server.document-root = "SCIEZKA DO /HTML/"
url.rewrite-once = (
"^/(sitemap.*\.(xml|txt)(\.gz)?)$" => "/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1",
"^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=",
"^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=$2",
"^/(.+)\?(.*)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?$2",
"^/(.+)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php"
)
}

Se ei toimi tietenkään - näyttää tyhjän sivun suulla indeksi on vain forum.php muualla Puolan krzaczy :) Kiitos jo etukäteen tukea, terveisin.

vBET
25-04-10, 22:09
Mikä on osoitteen foorumia? - Minun täytyy tietää, onko foorumi käyttää alihakemistoon osoitteen, ja kuten niin mitä

precylnet
25-04-10, 22:11
Hei,

Lähetetty kautta PM

Ystävällisin terveisin

vBET
25-04-10, 22:32
Näen, että puuttuu "/" lopussa sääntöjä. Käytä tätä:

$HTTP["host"] == "PATH TO FORUM" {
server.document-root = "PATH TO /HTML/"
url.rewrite-once = (
"^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/",
"^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2",
"^/(.+)\?(.*)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?$2",
"^/(.+)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php"
)
}

precylnet
25-04-10, 22:38
Valitettavasti / ilman - ei toimi samalla tavalla kuin se käyttäytyy. Ehkä tämä koodi on ennen vBSEO sääntö?

vBET
26-04-10, 03:25
Valitettavasti / ilman - ei toimi samalla tavalla kuin se käyttäytyy. Ehkä tämä koodi on ennen vBSEO sääntö?
Ei - yleensä vBSEO ei voi olla sitä vastaan. Ne, ei tarvitse - vBET ohjaa vBSEO alla. Ole hyvä, hieman kärsivällisyyttä - tutkimme itse tätä lähestymistapaa ja mitä tapahtuu tiedoston vbenterprisetransaltor_seo.php (ehkä liittyä tiettyjä zminenych). EDIT: Nyt hallitus on pois, joten en voi täysin kertoa mitä on tekeillä. Sivu viestin oikein käännetty ja toinen osoite lähetti minulle PM on väärin (eikä forum.php olisi / forum /) - muutos myös toimii oikein käännökset. Oletko varma, että siellä on edelleen ongelma, tai ehkä säännöt ovat oikein?

precylnet
26-04-10, 20:31
Hei, minulla on vielä ongelmia, tietoa LP. Yours.

vBET
26-04-10, 23:17
Hei, minulla on vielä ongelmia, tietoa LP. Yours.

Menossa sinne.

roymogg
27-04-10, 21:19
Olen ilmainen versio minun testin vb3.8 foorumi toimii hienosti ja haluaisi ostaa tätä varten VB4.02 tärkein foorumi, jossa vBSEO on asennettu.

Yksi niistä asioista, olen huomannut on sinun kotisivut aliaises asetettu tyhjä taas olen tällä hetkellä forum / index.php ja foorumi / index.php? kuten CMS on toimialueen ylintä ja foorumi on www-example-com/forum hakemistosta.

Se on erittäin helppo tyriä vBSEO ja ovat plugins kaatua ympäri foorumia niin ...

Miksi aliaises tyhjä? - Käytät vBSEO täällä ja on portaalin root - Mitkä ovat asetukset?

Kippis

roy

Onko tarkka integraatio ohjeet täällä, jotta voimme arvioida ennen ladata?

vBET
27-04-10, 21:52
Olen ilmainen versio minun testin vb3.8 foorumi toimii hienosti ja haluaisi ostaa tätä varten VB4.02 tärkein foorumi, jossa vBSEO on asennettu.

Yksi niistä asioista, olen huomannut on sinun kotisivut aliaises asetettu tyhjä taas olen tällä hetkellä forum / index.php ja foorumi / index.php? kuten CMS on toimialueen ylintä ja foorumi on www-example-com/forum hakemistosta.

Se on erittäin helppo tyriä vBSEO ja ovat plugins kaatua ympäri foorumia niin ...

Miksi aliaises tyhjä? - Käytät vBSEO täällä ja on portaalin root - Mitkä ovat asetukset?

Kippis

roy

Onko tarkka integraatio ohjeet täällä, jotta voimme arvioida ennen ladata?

Huomaa, että kotisivu aliakset ei tarvitse olla tyhjä enää - se on jo useita versioita sitten:)

Jos näet edelleen tällaisia tietoja mistä tahansa paikasta ulos foorumi - Antakaa meille linkki ja me korjaamme sen:)

roymogg
01-05-10, 18:31
Kotisivu alliais tyhjäksi on ohjeet VBSO integraatio näkyy vbulletin.org.

Tämä oli version243 mielestäni - tämä opetus ole enää voimassa?

Kippis

RoyMogg

tekstin vb.org

Olen SEO käännös linkkejä, käytän vBSEO ja etusivulle ei kääntäminen - mikä on vialla?
Varmista ensin, että. Htaccess säännöt ovat OK - varsinkin foorumeilla alihakemistoon URL.
Toiseksi, älä käytä Määritä kotisivu Aliases toiminnallisuutta vBSEO (varmista, että se on tyhjä).

vBET
01-05-10, 21:52
Kotisivu alliais tyhjäksi on ohjeet VBSO integraatio näkyy vbulletin.org.

Tämä oli version243 mielestäni - tämä opetus ole enää voimassa?

Kippis

RoyMogg

tekstin vb.org

Olen SEO käännös linkkejä, käytän vBSEO ja etusivulle ei kääntäminen - mikä on vialla?
Varmista ensin, että. Htaccess säännöt ovat OK - varsinkin foorumeilla alihakemistoon URL.
Toiseksi, älä käytä Määritä kotisivu Aliases toiminnallisuutta vBSEO (varmista, että se on tyhjä).

Kyllä - tämä ei ole enää voimassa. Teimme muutoksia, jonka avulla voit olla kotona aliakset nyt. Menen sinne nyt poistaa vanhoja tietoja. Kiitos osoittaa sen meille:)

magmf
09-05-10, 13:50
ja noin vBSEO linkkejä CMS artikkeleita ja blogikirjoituksia?

Onko mitään meidän muuttaa jotta tämä olisi mahdollista?

vBET
09-05-10, 20:01
ja noin vBSEO linkkejä CMS artikkeleita ja blogikirjoituksia?

Onko mitään meidän muuttaa jotta tämä olisi mahdollista?

Ne ovat käännetty vBET - katso integraatio ohjeet readme.html in vBET paketti:)

trevis
13-05-10, 23:05
Hei, tiedän puhut lisätä sääntöjä htacces ennen vbseo.php sääntöjä, mutta monille ihmisille tämä voi olla hämmentävää, koska on kaksi riviä kanssa "vbseo.php". Tässä on. VBSEO htaccess alkuperäinen, voit määrittää tarkkaa linjaa, että meidän täytyy lisätä sääntöjä htaccess vBET?

1 RewriteEngine On
2 RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
3 RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
4 RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
5 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
6 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
7 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
8 RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

trevis
14-05-10, 14:21
Ole hyvä ja voi joku lähettää täydellinen esimerkki yhden. "Htaccess", joka toimii vBET ja vBSEO? Uskon määrä virkoja (ja sivut) tämän säikeen oikeuttaa esimerkki. [] S, Rafael.

vBET
15-05-10, 00:58
Hei, tiedän puhut lisätä sääntöjä htacces ennen vbseo.php sääntöjä, mutta monille ihmisille tämä voi olla hämmentävää, koska on kaksi riviä kanssa "vbseo.php". Tässä on. VBSEO htaccess alkuperäinen, voit määrittää tarkkaa linjaa, että meidän täytyy lisätä sääntöjä htaccess vBET?

1 RewriteEngine On
2 RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
3 RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
4 RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
5 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
6 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
7 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
8 RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

Se on kuvattu selkeästi lisätä vBET sääntöjä juuri ennen kuin kaikki sääntöjen vbseo.php Joten "juuri ennen kuin kaikki sääntöjen vbseo.php" tarkoittaa - ennen ensimmäistä joka on vbseo.php - ei aikaisemmin eikä myöhemmin.

Emme ymmärrä, että se voi olla hämmentävää. Miten ehdotatte meidän pitäisi kuvata sitä? - Otamme ilomielin mitään ehdotusta miten parantaa hänen kuvaus:)

vBET
15-05-10, 01:00
Ole hyvä ja voi joku lähettää täydellinen esimerkki yhden. "Htaccess", joka toimii vBET ja vBSEO? Uskon määrä virkoja (ja sivut) tämän säikeen oikeuttaa esimerkki. [] S, Rafael.

Ole hyvä ja anna todellista. Htaccess sisältöä ja foorumi URL - lähetämme sinulle takaisin säännöt asianmukaisia muutoksia:)

trevis
15-05-10, 01:06
Sivusto on www [dot] Mandela [dot] org ja minun. "Htaccess" nyt on tämä:

RewriteEngine on

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^mandela\.org
RewriteRule ^(.*)$ http://www.mandela.org/$1 [R=permanent,L]

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^.*$
RewriteRule ^404\.shtml$ "http\:\/\/www\.mandela\.org" [R=301,L]

#RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links)
#If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]

#vBulletin Standard Rules
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -s [OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -l [OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d

RewriteRule ^.*$ - [NC,L]

# Forum
RewriteRule ^threads/.* showthread.php [QSA]
RewriteRule ^forums/.* forumdisplay.php [QSA]
RewriteRule ^members/.* member.php [QSA]
RewriteRule ^blogs/.* blog.php [QSA]
ReWriteRule ^entries/.* entry.php [QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -s [OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -l [OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d

RewriteRule ^.*$ - [NC,L]

# MVC
RewriteRule ^(?:(.*?)(?:/|$))(.*|$)$ $1.php?r=$2 [QSA]

Olen pois käytöstä vBSEO. Olen yrittänyt laittaa sen säännöt ennen kuin kaikki vbseo.php mutta minulla oli hyviä tuloksia.

trevis
15-05-10, 01:09
Se on kuvattu selkeästi lisätä vBET sääntöjä juuri ennen kuin kaikki sääntöjen vbseo.php Joten "juuri ennen kuin kaikki sääntöjen vbseo.php" tarkoittaa - ennen ensimmäistä joka on vbseo.php - ei aikaisemmin eikä myöhemmin.

Emme ymmärrä, että se voi olla hämmentävää. Miten ehdotatte meidän pitäisi kuvata sitä? - Otamme ilomielin mitään ehdotusta miten parantaa hänen kuvaus:)
Esimerkiksi lukeminen ohjeitasi arvelisin tiedot sen htaccess linjojen 3 ja 4, on tämä paikkansa? Jos olen jo kokeillut ja ei toimi: (

Jesh
21-05-10, 15:21
Tässä on minun. Htaccess IN juureen, jossa foorumeilla root (esim. minulla ei ole foorumeilla kansioon tai mitään, vain kirjoittaa uudelleen kuten niin) Varmista PITKÄ sääntö ei ole rikki (EG TURN OFF "Rivitys Muistiossa).

RewriteEngine On
Options +FollowSymLinks

# Redirect coinforums.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(www\.)?uscoininfo\.com
RewriteRule (.*) http://www.coinforums.com/ [R=301,L]
# End Redirect from CoinForums.com

# Redirect to WWW
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^coinforums.com [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.coinforums.com/$1 [L,R=301]
# End Redirect to WWW

# vbSEO Sitemap
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
# END

# vBET
# RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/gallery/(.*)?$ /gallery/$2?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

# vBET End

# vBSEO Beg
#RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
#RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
#RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
# vBSEO End

VGF
21-05-10, 16:22
Tässä on minun. Htaccess IN juureen, jossa foorumeilla root (esim. minulla ei ole foorumeilla kansioon tai mitään, vain kirjoittaa uudelleen kuten niin) Varmista PITKÄ sääntö ei ole rikki (EG TURN OFF "Rivitys Muistiossa).

Se näyttää jotain voisin kokeilla, mutta mikä on tämän linjan?

RewriteRule / Gallery / $ 2? Kieli = $ 1 [L, QSA]

Minulla ei ole / gallery kansio tyvestä.

vBET
22-05-10, 23:23
Esimerkiksi lukeminen ohjeitasi arvelisin tiedot sen htaccess linjojen 3 ja 4, on tämä paikkansa? Jos olen jo kokeillut ja ei toimi: (

Muistaakseni asia jo ratkaistu PM - korjaa, jos olen väärässä:)

vBET
22-05-10, 23:25
Se näyttää jotain voisin kokeilla, mutta mikä on tämän linjan?

Minulla ei ole / gallery kansio tyvestä.

Onko vielä mitään asiaa? Muistaakseni olimme ratkaista sitä PM, mutta haluat olla varma että se on OK:)

Taurus
01-07-11, 13:41
Minulla on vakava ongelma täällä. Auttakaa.

Mielestäni se voisi olla jotain tekemistä minun. Htaccess integraatio. Tässä on minun, onko oikein, tai tein jotain väärin?:

# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^windows8theme\.org$
RewriteRule ^(.*)$ http://windows8theme.org/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/index.php [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]

RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

# MONTH
<FilesMatch "\.(flv|gif|jpg|jpeg|png|ico|swf)$">
Header set Cache-Control "max-age=2592000"
</FilesMatch>

# WEEK
<FilesMatch "\.(js|css|pdf|txt)$">
Header set Cache-Control "max-age=604800"
</FilesMatch>

# DAY
<FilesMatch "\.(html|htm)$">
Header set Cache-Control "max-age=43200"
</FilesMatch>

vBET
01-07-11, 20:43
Se on väärin. Ole hyvä laittaa vBET säännöt ennen vbseo.php sääntö, silti JÄLKEEN sivukartta generaattori sääntö. Eli toisin sanoen välillä säännöt Sitemap Generator (alussa) ja vbseo.php (lopussa).

Minulla on vakava ongelma täällä. Auttakaa.

Mielestäni se voisi olla jotain tekemistä minun. Htaccess integraatio. Tässä on minun, onko oikein, tai tein jotain väärin?:

RewriteEngine On

#RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^windows8theme\.org$
RewriteRule ^(.*)$ http://windows8theme.org/$1 [L,R=301]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/index.php [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]

# MONTH
<FilesMatch "\.(flv|gif|jpg|jpeg|png|ico|swf)$">
Header set Cache-Control "max-age=2592000"
</FilesMatch>

# WEEK
<FilesMatch "\.(js|css|pdf|txt)$">
Header set Cache-Control "max-age=604800"
</FilesMatch>

# DAY
<FilesMatch "\.(html|htm)$">
Header set Cache-Control "max-age=43200"
</FilesMatch>

mykkal
26-08-12, 20:40
Hei tyypit,

Minulla on ongelmia kääntäjä. Minulla on se asennettu ja rewrite säännöt sisällytetään minun htaccess mutta 404 virheitä näyttöön yritettäessä vierailla käännetty URL-osoite. Minun foorumi on alikansio on "työpaikat". Kaverit auttaa? Tässä on minun htaccess.

RewriteEngine On
RewriteRule ^[^/]+-f([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=forumdisplay.php&f=$1&page=$3 [L]
RewriteRule ^[^/]+-t([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=showthread.php&t=$1&page=$3 [L]
RewriteRule ^[^/]+-f([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=forumdisplay.php&f=$1&page=$3 [L]
RewriteRule ^[^/]+-t([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=showthread.php&t=$1&page=$3 [L]

#RewriteBase /

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/jobs/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/jobs/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbseourl=
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|chat|cron)
RewriteRule ^(.*\.php(/.*)?)$ vbseo.php?vbseourl=$1 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !\.(jpg|gif)$
RewriteRule ^(archive/.*)$ vbseo.php?vbseourl=$1 [L,QSA]

RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php?vbseourl=$1 [L,QSA]

php_flag magic_quotes_sybase 0
php_flag suhosin.cookie.encrypt Off
php_value suhosin.request.max_vars 2048
php_value suhosin.post.max_vars 2048
<Files 403.shtml>
order allow,deny
allow from all
</Files>

deny from 41.
deny from 190.58.246.214
deny from 196.29.219.35
deny from 81.18.42.117

mykkal
26-08-12, 22:12
Hei tyypit,

ottaa ongelmia saada toimimaan oman sivuston mymodeltalk.com vbet. Lisätty kaiken htcaccess-tiedoston olet alla, mutta kun napsauttaa käännös näyttöön 404-virheen. Meillä on alihakemisto työpaikkojen päiviltä forumilta. Ideoita, mitä minun pitäisi tehdä?

RewriteEngine On

#RewriteBase /

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/jobs/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/jobs/$2 [L,QSA]

<Files 403.shtml>
order allow,deny
allow from all
</Files>

deny from 41.
deny from 190.58.246.214
deny from 196.29.219.35
deny from 81.18.42.117

Marcin Kalak
27-08-12, 14:27
Syötä se htaccess:

RewriteEngine On

#RewriteBase /
RewriteEngine On

<Files 403.shtml>
order allow,deny
allow from all
</Files>

deny from 41.
deny from 190.58.246.214
deny from 196.29.219.35
deny from 81.18.42.117

Virkojen olisi hyvä kääntää ja linkkejä pitäisi toimia, mutta linkkejä ei voi kääntää. Sitten sinun kannattaa harkita päivittämistä ja tehdä vBSEO täysin integroitu vBET.

mykkal
28-08-12, 20:43
Hei, en ymmärrä mitä tarkoitat? Mitä tarkoitatte koko VBSEO Integration VBET kanssa?
Miksi se toimi nyt? On jotain ei määritetty oikein? Olen seurannut asennusohjeita.

Virkojen olisi hyvä kääntää ja linkkejä pitäisi toimia, mutta linkkejä ei voi kääntää. Sitten sinun kannattaa harkita päivittämistä ja tehdä vBSEO täysin integroitu vBET.

Marcin Kalak
29-08-12, 11:08
Jos tämä .htaccess toimi suosittelen: ksi vBSEO uusimman version ja täytäntöönpano koko määritystä uudelleen, joka on vBET/do-not-upload/readme.html

marcostutu
27-09-14, 08:49
Como faço para usar com o vBSEO com o Nginx?

Marcin Kalak
04-10-14, 19:15
vBET toimii nginx ja vBSEO, esimerkkejä löytyy tiedosto:

do-not-upload/Tools/Redirecting-Rules/nginx.txt

Fabiano
23-05-15, 23:41
En voi suorittaa toiminnon lyhyt URL, minun .htaccess näin:

RewriteEngine On

RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.mysite\.com
RewriteRule (.*) http://www.mysite.com/$1 [L,R=301]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)

Jos kiinni voin tehdä pitkä säännöt toimivat, mutta haluan joka toimii parhaiten mahdollista, että on kaksi kirjainta www.mysite/XY/forum.phpVocês voi muokata sitä oikein haluta?

Marcin Kalak
25-05-15, 09:08
Jos et käytä linkkejä kanssa 2-merkit osa eli: yourforum.com/XY/ niin kokeile tätä:

RewriteEngine On

RewriteBase /

RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

Fabiano
26-05-15, 01:56
Kiitos Marcin nyt työskennellyt tämän. htaccessSugestão: sisältää. htaccess valmistuu "Muut" zip. Tämä helpottaisi hyvin. Kiitos.

Marcin Kalak
26-05-15, 11:57
Olen iloinen voisin auttaa sinua. Olemme tehneet vinkkejä ja esimerkkejä tiedosto do-not-upload/tools/redirecting-rules/.htaccess ja do-not-upload/tools/redirecting-rules/short-redirecting-rules/.htaccess.

Fabiano
24-06-15, 00:56
Marcin, ymmärrän nyt, että jotkin kielet ole ohjataan. Linkki tehdään uudelleen, mutta kun napsautat linkki menee kotiin. Mikä voi olla? Minun htaccess on kuin Viimeisin viesti:

RewriteEngine On

RewriteBase /

Esimerkki: http://www.xxxxxxx.com/iw/coroas-e-mulheres/2323/%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%94-%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%91%D7%94-%D7%90%D7%91%D7%9C-%D7%90%D7%91%D7%90-%D7%9C%D7%A2%D7%96%D7%90%D7%96%D7%9C.html

Marcin Kalak
24-06-15, 08:20
Ole hyvä ja lähetä minulle PM-yhteys tiedot Admin CP, vBSEO CP-ja FTP. Aion tarkistaa, mitä tapahtuu siellä :)

Marcin Kalak
25-06-15, 08:40
Sinun tulee valita vaihtoehto AdminCP->vBSEO->ohjauspaneeli->Yleiset Asetukset->Merkin Vaihto->Vaihda muita Kuin englanninkielisiä Merkkejä Url-osoitteita? Pitää Ei-englanti-Merkit Url-osoitteissa.

yogasek
08-04-16, 17:51
Minulla on ongelma, jossa on foorumin otsikko kääntää ja merkit url-osoitteissa.

1. Näen, että tämä foorumi on tämä sama ongelma, sen voi ratkaista?

Oferta sprzedaży domeny xxxx.pl (xxxx) (http://www.xxxx.pl/en/poczatkujacy/)
on:
Oferta sprzedaży domeny xxxx.pl (xxxx) (http://www.xxxx.pl/en/begginer/)

2.
Kun kirjaudun sisään, non-englanti merkkien toimii hyvin ja puolan sanat ovat korvaaminen esimerkiksi: ą->.
Valitettavasti asiakkaat on poistettu puola sanoja, joten vbet on huono linkkejä.
Miten ratkaista tämän?

Kirjautumisen jälkeen:
Oferta sprzedaży domeny xxxx.pl (xxxx) (http://www.xxxx.pl/filtry-czastek-stalych/)

Palvelut:
http://www.carcode.pl/filtry-cz-stek-sta-ych/

Marcin Kalak
09-04-16, 07:24
1. Käännös foorumin nimi ei ole mahdollista.
2. Yritä poistaa kansion sisällön vbet_guestcache/fi/.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.9.99