PDA

View Full Version: Ratkaistu Käyttäjät ohjataan espanja Käännös

Kolbi
14-01-10, 13:06
Hei, Olen seuraava ongelma ja vaikka minulla on käyttäjän Espanjasta, joka puhuu saksaa. Koska hän haluaa katsoa foorumissa saksaksi, ei espanjalainen (olen valinnut uudelleenohjata vBET userLanguage Vahvistettu) kontrolliryhmässä hänellä on oletuskielen asetettu saksa. Mutta hän on edelleen Espanjan eikä toimitetaan saksankielinen käännös?

vBET
14-01-10, 13:53
Kun pakotettu uudelleenohjaus on päällä niin se on tehty ennen käyttäjä on valittu - se on, koska se toimii ensimmäinen pyyntö - ennen kuin käyttäjä on kirjautunut sisään Emme pysty näkemään käyttäjän oletuskielen, jos käyttäjä ei ole kirjautunut vielä, koska hän toimii kuin vieras sitten.

Pakotettu uudelleenohjaus toimii mukaan käyttäjän selaimen asetuksista. Voit siis sammuttaa pakotettu uudelleenohjaus tai pyytää tämän käyttäjän muuttaa selaimen kieliasetuksia. Myös uudelleenohjaus tapahtuu vasta alussa - kun ensimmäinen pyyntö käyttäjä voi mennä minne haluaa.

Tämä ei ole bugi - se vain toimii tällä tavalla.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.9.99